Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Jemput semua pergi ke KFC berdekatan untuk mencuba KFC Zinger Reloaded. Hanya RM9.95 tidak termasuk govermant tax 6%. Eh tetiba je promote KFC Zinger Reloaded.

Daku takde la selalu makan KFC pun. Bila teringin atau tiada pilihan je makan. So hari tu tergoda la menengok Zinger Reloaded ni. Take as lunch....herm kenyang la jugak bagi aku. Nak makan nasi tak lalu hari tu.

Not bad la sebab zaman belajar dulu suka makan zinger burger tapi dah bertahun-tahun tak menjamah ala-ala burger KFC ni.

Yang belum try, try la kalau terasa teringin.

Aku: Hari ni cuti rehat. Macam nak melantak KFC je...hihi

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative