Curang Dengan Nuffnang

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Setelah lama tak bersiaran...ramai yang curang dengan Nuffnang ye. Hehee dengarnya Nuffnang dah tak banyak iklan yang bersiaran kat blog masa awal bulan Januari aritu.

Erm mungkin gak sebab tengok ketiga-tiga yang muncul semua iklan churp-churp je. Patutlah ramai blogger yang dah curang dengan Nuffnang ye. Dan tahun ni dah masuk bulan tiga hanya satu CPUV @ BE yang lekat kat blog aku bila dicek.

Mungkin sebab aku tak aktif sangat kot, tanya usha punya usha blogger yang aktif pun tak dapat CPUV baru sangat. Siap decide curang lagi dengan Nuffnang.

Apa-apa je la...Hee biarlah dulu dengan Nuffnang sebab takde masa pun sangat nak ngadap blog apatah lagi nak bertukar ke advertiser yang lain.

Aku: Kot tergerak hati nak curang, aku bagitaw..hik2

Aku: Tapi Nuffnang macam dah normal je iklan-iklan dia...xde la macam bulan sebelum ni asyik churp-churp punya iklan je.

Comments

Kena buat blog lain lah jika macam tu.. Tapi tak tentu juga. kadang-kadang ikut rezeki juga. Insyallah nanti dapat cpuv dengan Nuffnang.
OhPanduan said…
jangan curang. Nanti kena denda..hehehe..
Assalammualaikum...aishah,

nie mselim3 rasa macam nk curang aje...hehhe nak pakai komli pulak nie,,

mselim3

pls: nuffnang masih terbaik...

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing