Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Hidup tanpa masalah tak sempurna
Masalah bukan masalah tapi cabaran untuk diri
Kadang-kadang memang down
Tapi itu perkara normal

Masalah mesti ada jalan keluar
Mesti ada penyelesaian
Sama ada jalan keluar dan penyelesaian
Menggembirakan
Menyakitkan
Menyedihkan
Mengubah segalanya

Apapun masalah @ cabaran tetap kena hadap
Cuma orang sekeliling tolong la faham
Tolonglah peka
Tolonglah bertimbang rasa
Aku manusia bukan robot
Aku ada dua tangan tak macam octopus banyak tangan
Aku ada otak yang kadang-kadang boleh hang macam komputer
Aku ada cabaran aku sendiri
Bukan nak hadap cabaran yang satu ni je

Kita hidup kalau terlalu pentingkan diri pun tak guna
Ko bukan nak hidup sorang-sorang dalam dunia ni.
Sekian, terima kasih.

Sekadar nukilan rasa

Aku: Stress melanda diri...tengah be positif. Moga diri terus tabah dan tetap tabah. Dah tak mampu senyum...

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative