Lagu Tema I Love You Mr Arrogant

Lagu Tema I Love You Mr Arrogant --->Nomad -Tetap Menantimu
Lirik Lagu 
Nomad -Tetap Menantimu

Aku menyedari telah jatuh cinta
Tapi aku tak bisa mengungkapkan
Terasa bahagia ku mencintaimu
Walaupun kau belum mencintaiku

Aku di sinikan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cinta yang terakhir

Semakin ku bisa untuk menyayangi
Semakin ku bisa untuk mengerti
Dari semua hidupmu yang ku mimpikan
Kan ku hapus semua menjadi indah

Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu

Aku di sinikan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cintamu

Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu....2x

Aku kan tetap.....menantimu

(Boleh download Lagu Tema I Love You Mr Arrogant --->Nomad -Tetap Menantimu menerusi 4shared.....sebelum tu pastikan dah register..)

***************************
Tak la ngadap tengok cerita ni secara konsisten pun. Maklumlah sampai rumah kadang-kadang dah Maghrib... 

Comments

Kuazue Mohd said…
Assalammualaikum...
cik azue polow sini.. wah lagu tema... tengok cita nie pun tak sempat... t lar nak terjah ikut tonton.com
Kakzakie said…
Cerita ini kakak tak pernah mengikuti Sya. Novelnya pun kakak tak ada lagi..

Lirik lagunya indah:)
Kesuma Angsana said…
Adik suka sgt tgk citer ni.. & maaf lambat terjah balik, kebusyan dgn kerja & kesihatan Adik x mengizinkan lately !
Assalammualaikum...aisyah,

wahh... ada lirik lagu mrs.arrogant. Wahhh mesti ramai yang cari nie... termasuk mselim3 huhuh.. (malu).

mselim3
Nafira usof said…
mmg bestkan citer tuh~
sobri yaacob said…
my frend obses dgn crita ni :) adoi..
LadyBird said…
lady x pernah dengar lagu ni..
Elie Lily said…
ramai yang minat dengan cerita ni nampaknya. :)
Tihara said…
akak pun kekadang ter skip tengok cete ni :)
nn lylyn said…
sama juga =) kadang2 je tgk crite ni..
hana hadi said…
kena dengar ni..hehe

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing