Posts

Showing posts from October, 2013

Lagu Tema I Love You Mr Arrogant

Lagu Tema I Love You Mr Arrogant --->Nomad -Tetap Menantimu
Lirik Lagu 
Nomad -Tetap Menantimu

Aku menyedari telah jatuh cinta
Tapi aku tak bisa mengungkapkan
Terasa bahagia ku mencintaimu
Walaupun kau belum mencintaiku

Aku di sinikan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cinta yang terakhir

Semakin ku bisa untuk menyayangi
Semakin ku bisa untuk mengerti
Dari semua hidupmu yang ku mimpikan
Kan ku hapus semua menjadi indah

Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu

Aku di sinikan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cintamu

Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu....2x

Aku kan tetap.....menantimu

(Boleh download Lagu Tema I Love You Mr Arrogant --->Nomad -Tetap Menantimu menerusi 4shared.....sebelum tu pastikan dah register..)

*************************** Tak l…

Kucing pun Berperasaan

Image
Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Kisah ni kisah kucing dan agak panjang. Malas baca sila jangan baca. Kisah ni kisah seorang yang sukakan kucing. Sila jangan anggap 'aku' tu merujuk kepada tuan blog.

*********************************
Aku yakin ramai antara semua yang suka dengan kucing. Aku pun salah seorang yang suka kucing. Cuma sejak berpindah rumah yang sebelum2 ni, aku rasa bersalah teramat kat seekor kucing yang aku sayang.

Sampaikan aku takut dah nak sayang kucing sebab rasa bersalah tak dapat nak bagi kasih sayang kat diaorang.

Kisahnya begini, adalah seekor kucing yang selalu berkeliaran kat kawasan rumah sewa lama dulu. Kucing tu mula-mula shy2 cat dengan aku, tapi lama2 dia suka nak masuk dalam rumah sewa aku dan temankan aku. Aku yang suka kucing layan aje la, bagi dia makan dan minum. Kadang2 siap mandikan dia dan tak kisah kalau dia tidur dalam rumah.

Kalau dia nak membuang selalunya dia akan duduk depan pintu dan buat bising. Kita buka pintu dia akan kelu…

Baik Benar Bagus

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...  Sesuatu yang baik, belum tentu benar. Sesuatu yang benar, belum tentu baik. Sesuatu yang bagus, belum tentu berharga. Sesuatu yang berharga/berguna, belum tentu bagus. Moral: Gunakan mata hati untuk menilai yang mana intan berlian dan yang mana kaca tiada nilai.
**************** Permulaan entry sebab dah lama tak berblog, terasa lain pulak. Erm blog ditinggal sebab terlalu sibuk dengan kerja yang tak sudah dan risau tercoret sesuatu yang tak sepatutnya. Mencuba untuk aktif seperti dulu, sayang blog.