Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...


Seperti yang korang sedia maklum rebat RM200 untuk telefon pintar dah tutup hari tu. Erm kakak aku tak sempat nak beli pun. Kecewa dia sebab terlambat dan terrugi RM200..hahaa

Tapi berita baik untuk yang tak sempat nak beli tu, peluang kedua muncul ni. Rebat RM200 untuk telefon pintar akan disambung semula. So apa lagi ambil la peluang yang ada. Aku tahu ramai yang dah tamat permohonan la, yang tak cukup umur lagi berapa bulan lagi la.

So take noted ye bermula 3 September 2013 rebat RM200 akan disambung pemberiannya kepada golongan belia. Bukan sekarang ye, September nanti. Ala berapa hari je pun lagi.

Makanya boleh la mengusha telefon yang berkenan di hati. Nak tahu lebih lanjut cek kat sini----->Pakej Komunikasi Belia.

*********************
Hari ni naik public transport pi keje... hee not bad tapi teksi sedikit mahal la. Lebih mudah komuter dan LRT..huhuu

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative