Monday, August 26

Rebat Telefon Pintar disambung

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Seperti yang korang sedia maklum rebat RM200 untuk telefon pintar dah tutup hari tu. Erm kakak aku tak sempat nak beli pun. Kecewa dia sebab terlambat dan terrugi RM200..hahaa

Tapi berita baik untuk yang tak sempat nak beli tu, peluang kedua muncul ni. Rebat RM200 untuk telefon pintar akan disambung semula. So apa lagi ambil la peluang yang ada. Aku tahu ramai yang dah tamat permohonan la, yang tak cukup umur lagi berapa bulan lagi la.

So take noted ye bermula 3 September 2013 rebat RM200 akan disambung pemberiannya kepada golongan belia. Bukan sekarang ye, September nanti. Ala berapa hari je pun lagi.

Makanya boleh la mengusha telefon yang berkenan di hati. Nak tahu lebih lanjut cek kat sini----->Pakej Komunikasi Belia.

*********************
Hari ni naik public transport pi keje... hee not bad tapi teksi sedikit mahal la. Lebih mudah komuter dan LRT..huhuu

16 comments:

dwaty said...

DAH GUNA ARI TU... HEHEHE

nuyui a.k.a miss YUI said...

bgus gak smbung balik..

Ujie said...

peruntukan dana tak abis lagi kot..tu disambung.

TiranaAduka said...

untung la siapa dapat..gunakan dgn sebaik yg mungkin.

budi os 19 said...

Bila ada yang lebih murah..kenapa tidak ya :)
Glad to be here..

MulutPayau said...

Untung sape yg dapat rebat tu..akak dah terlebih umur...huhuhu ...

Nafira usof said...

oohhh.. sambung balik eh?? nak try apply jugak lah.. tak tau lah lepas ke tak..:)

anisayu said...

Wa'alaikumsalam ..

halo apa kabar ?

salam bahagia dari saya Indonesia

budi os 19 said...

Great post sis
Salam kenal ya :)

Umie Artoqiemie said...

yahoo, sambung balik

pha is said...

owh.. hari tu x sempat apply.. ada jugak member2 yg dah dapat..

Empayar Utama said...

Saya tak layak huhuhu sedey

E'in said...

ein penah apply sblm nie tp xgune pun... hihi

Anonymous said...

x layak dah KA ni hehehe

biela bell said...

kadang2 bell ak alert pun pasal rebat nie..huaa T_T

Tapi henpon dah banyak. rasa tamak pulak nak beli banyak2..haha

ayut said...

nk try semula la... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...