Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Terjawab sudah teka teki mengenai bonus raya untuk kakitangan awam. Semalam dah diumumkan bantuan khas hari raya sebanyak RM500 untuk kakitangan awam Gred1 sehingga Gred54. Bantuan hari raya ni akan diterima oleh kakitangan awam pada 31 Julai 2013 nanti.

Sebelum ni kat opis aku macam-macam spekulasi mengenai bonus. Ada yang jangka akan dapat setengah bulan gajilah. Ada yang jangka dapat sebulan gaji pun ada. Mak aih laris betul cerita pasal bonus ni di kalangan kakitangan awam.

Boleh pula ada yang cakap dah diumumkan pasal bonus padahal belum lagi masa tu.

Aku? Tak amek port sangat pasal gaji dan bonus ni. Keje melambak nak selesaikan lebih menjadi perhatian aku. Sedih sangat...

Apapun tetap bersyukur dapat bonus raya daripada tak dapat apakan. Melepaslah siapa yang aim setengah bulan gaji tu. Huhuu

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative