Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...


Yuhuu...sape-sape tolong cerita macam mana nak follow blog ye? Aku ni tengah gigih nak menjejak peninggal komen dan pengikut tapi nak follow semula kuar macam ni... Huhuu camne nak follow semula ye...  Nak tekan apa pun tataw...Haru biru...

Kena buat secara manual ke? Adeh tak try lagi la cara follow yang satu lagi tu sebab selalu kalau tekan butang follower tu boleh terus follow je. Ke ada kaitan dengan google plus ni...

Huhuuu minta maaf la aku ketinggalan banyak benda dalam dunia blog sekarang.... Bahana jarang online blog...Sedih sungguh....

update: masalah selesai....kih3 internet/komputer kat tempat keje aku yang  punya angkara segala ini.. so sory ye aku akan follow balik yang ada jejak kat follower n komen...kat chatbox kalau sempat aku jenguk gak..yang aku terlepas tu jangan segan tegurlah....:)

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative