Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Mulai semalam blog arisyahjahirah.blogspot.com dihidupkan bersama oleh penulis jemputan. Tuan punya blog kadang-kadang tiada masa langsung untuk online blog. Kesian blog tengok kosong je. Tuan blog mengambil keputusan blog ini ditulis bersama dengan penulis jemputan khas iaitu Mizz Aiza.

Tu pun kalau dia ada masa dan tak sibuk la. Hehee so takde la terbiar kosong tanpa entry blog ni nanti. Dan tuan blog memberi kebenaran untuk menulis entry apa sahaja yang bermanfaat untuk semua. So terpulang kat Mizz Aiza la nak tulis pasal apa asalkan bukan politik terlampau, kisah terlampau yang tak sesuai macam seks ke. Itu memang tidak dibenarkan dan dia pun takkan tulis punya la.

Walau bagaimanapun, tuan blog  akan tetap mengambil peranan untuk blogwalking dan berjalan-jalan ke blog sahabat serta membalas kunjungan dan komen. Jadi jangan marah kalau tengok ada je entry tapi tak berbalas kunjungan.

Jemput singgah blog Mizz Aiza------> Dunia Kecil

Aku: Psttt.....ada lagi ke yang nak jadi penulis jemputan?

Scroll bawah untuk entry baru....ini sticky post.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative