Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Login Nuffnang, tengok ada dua BE yang sebelum ni tak pernah ada pun tapi tiba-tiba dah credited. Pelik gak tu bila masa BE ni running.

Satu tu nilainya RM0.02 dan satu lagi bernilai RM0.03. Bukan nak pertikai nilai tapi tertanya-tanya dari mana datangnya BE ni sebab baru cek dua hari lepas takde pun BE dua-dua ni tengah running.

Mungkinkah ni hanya gangguan sistem sahaja. Korang kena macam aku tak? Ke memang semua wanita dapat.. hahaa


Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative