Sunday, April 28

BE tak dikenal pasti

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Login Nuffnang, tengok ada dua BE yang sebelum ni tak pernah ada pun tapi tiba-tiba dah credited. Pelik gak tu bila masa BE ni running.

Satu tu nilainya RM0.02 dan satu lagi bernilai RM0.03. Bukan nak pertikai nilai tapi tertanya-tanya dari mana datangnya BE ni sebab baru cek dua hari lepas takde pun BE dua-dua ni tengah running.

Mungkinkah ni hanya gangguan sistem sahaja. Korang kena macam aku tak? Ke memang semua wanita dapat.. hahaa


3 comments:

Cik Tia said...

takde pula ..

Remy hazza said...

remy langsung takde... takpandang langsung nuff kat blog remy.....hu3

nuyui a.k.a miss YUI said...

kdg2 yui ada cmni..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...