Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...


Beberapa minggu yang lepas ada order rumpai laut from Lahad Datu. Sudah selamat diterima, Alhamdulillah walaupun Lahad Datu tengah ada masalah sekarang pos berjaya sampai cepat. Dalam masa dua hari je.

Aku order Rumpai Laut @ Pure Marine Collagen (PMC) berwarna hijau. Sebabnya ada terbaca yang warna hijau ni antara yang terbaik dan kandungan klorofilnya pun lebih banding yang lain. So order la yang hijau.

Baru sekali je makan beberapa hari yang lepas. Aku order tapi kakak aku yang buat dan makan. Aku terlalu sibuk sampai lupa nak amalkan.

Walau sekali amek dah boleh rasa healing crisis. Satu badan sakit-sakit, period nak tak nak je keluar. Memang rasa sangat-sangat tak larat dan tak bermaya. Dah macam senggugut tapi tak pun. Nak teruskan pengambilan, terlupa bawa stok le pulak. Aduh..

Aku amek untuk tujuan kesihatan disamping kecantikan.. Mungkin pasni akan update dari masa ke semasa kot pasal kesan amek PMC ni. InsyaAllah....maklumlah kebanyakan entry autopublish skang ni. Punya susah nak online blog. Huh...

Entry lain yang berkaitan:
Testimoni Rumpai Laut @ Pure Marine Collagen 2

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative