Lagu Tema Drama Hanya Padamu-Aku yang Berdosa-shahir
Lirik Aku yang Berdosa-shahir


Sejauh mana
Langkahku di sana
Aku melupakan Mu

Seluas mana
Kau beri padaku
Masihku angkuh pada Mu

Segalanya dusta
Gelap mengaburiku

Ya Allah
Apa yang bisa
Ku tebus kepada Mu
Atas dosaku

Ya Allah
Ku hina terasa
Biar ku bersujud
Untuk ke syurga Mu

Segalanya dusta
Gelap mengaburiku

Ya Allah
Apa yang bisa
Ku tebus kepada Mu
Atas dosaku

Ya Allah
Ku hina terasa
Biar ku bersujud

Untuk ke syurga Mu

Ya Allah
Apa yang bisa
Ku tebus kepada Mu
Atas dosaku

Ya Allah
Ku hina terasa
Biar ku bersujud
Untuk ke syurga Mu

******************************

Lagu Tema Drama Hanya Padamu-Penuntun Hati-Manglo
Lirik Lagu Penuntun Hati-Manglo

Ku tahu di mana dirimu
Yang selalu menyejukkan jiwaku
Wajahmu dekat dihatiku
Dan kau selalu ada

Sang penuntun hati
Kau buat diriku pun bererti
Aku pun tak ingin berpisah dengan mu kasih

Kau hapuskan air mataku
Yang dulu menitis di pipiku
Berpisah jauhku tak mahu
Lebih baik aku mati

Sang penuntun hati
Kau buat diriku pun bererti
Aku pun tak ingin berpisah dengan mu kasih

Sang penuntun hati
Kau buat diriku pun bererti
Aku pun tak ingin berpisah dengan mu kasih

Sang penuntun hati
Hanyalah dirimu yang mengerti
Kiniku tak lagi ditemani malam sepi

hooo...Sang Penuntun Hati...

*******************
Macam biasa boleh download kat 4shared ataupun weblagu dan banyak lagi website lain..

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative