Monday, February 18

CPUV @ BE Nuffnang pertama 2013

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Usha akaun Nuffnang, tengok ada BE yang melekat. Baru nak majuk, kenapa BE tak sudi singgah tahun 2013, dah nak masuk hujung bulan dua. Tapi ye la blog ditinggalkan, mana ada masa dah nak ngadap blog. Trafik pun ciput...

Alhamdulillah...sangkut 2 BE. Tapi memang takde masa nak berblog. Nak BW pun tak dapat, taip entry pun laju-laju je.
Aku: Sedih sangat dengan keadaan kehidupan dan kerja sekarang yang masih belum stabil. Masa untuk diri sendiri pun kadang-kadang takde. Setiap hari fikir kerja, family, masalah. Fikirkan perasaan orang lebih dari diri sendiri. Apapun utamakan apa yang patut diutamakan.. Chill....

10 comments:

Ujie said...

Tahniah! Adanya BE pun satu perkara yg menggembirakan.

Semoga Allah permudahkan urusan awak ya! Insya Allah perkara yg menyedihkan tu akan berlalu pergi...cepat atau lambat.

Empayar Utama said...

Bestnya. Saya ada dua juga tp tak bergerak pong... napa ya?

Remy hazza said...

chill sis...buat mana yg penting dulu...dah stabil nanti...all out balik..insyaAllah...rezeki akan ada nanti.....

Norzie hany said...

Rezeki tu....Tahniah.

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah sis..mmg byk iklan running ni skg..

Nafira usof said...

Alhamdulillah~ rezeki tahun 2013 tuh.. moga lepas nih terus masyuk~

Bui Junaidi said...

ALHAMDULILLAH..

SEMOGA SEGALA MASALAH DPT DISELESAIKAN YER..

Mieya Atiera said...

Tahniah :)

hana hadi said...

alahai..bila la turn hana

Kesuma Angsana said...

Tahniah,.. lama x singga sini. lately busy x sempat nak BW sgt !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...