Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Usha akaun Nuffnang, tengok ada BE yang melekat. Baru nak majuk, kenapa BE tak sudi singgah tahun 2013, dah nak masuk hujung bulan dua. Tapi ye la blog ditinggalkan, mana ada masa dah nak ngadap blog. Trafik pun ciput...

Alhamdulillah...sangkut 2 BE. Tapi memang takde masa nak berblog. Nak BW pun tak dapat, taip entry pun laju-laju je.

Aku: Sedih sangat dengan keadaan kehidupan dan kerja sekarang yang masih belum stabil. Masa untuk diri sendiri pun kadang-kadang takde. Setiap hari fikir kerja, family, masalah. Fikirkan perasaan orang lebih dari diri sendiri. Apapun utamakan apa yang patut diutamakan.. Chill....

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative