Wordless Wednesday: Buah sampai atas Tanah

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...




Buah yang lebat sampai ke bawah atas tanah..Syok tengok...

Comments

Kakzakie said…
Cempedak goreng sedap ni Sya. Kakak suka:)
Zie said…
alahai.. kena sarungkan supaya buah elok.. heheh dulu2 selalu tengok mak buh sarung daun kelapa dekat buh tu sampai masak..
QA's ~ mamapapa said…
uisshhh..punyala suburkn..sampai ke tanah dia berbuah..subhananllah :)
HeNRieTTa JoSe said…
meriahnya pokok tu...smpai ke tanah berbuah...sukenye tengok...
Kancil 8349 said…
pertama kali tengok...memang lain dari lain...di mana nie
Niesa said…
wahh..byk giler..wat cucur mesti sedap tu..
banyaknya buah cempedak ni , sampai bawah tanah...
jenuh makan (",)
dah masak ke belum?....sedap goreng....
Myra Jay said…
A'a la, 1st time tengok buah sampai cecah tanah..

Lebat betul berbuah :D
wah syoknye..buah fav kita ni..sedapnye...
syiela said…
suburnya.. untung tuan pokok.. suka!
sampai ke tanah...tak boleh nak bungkus biar cepat masak...hehehe
Remy hazza said…
subur pokok cempedak tu.....sampai ke tanah.....
Uishh! Ini cempedak kan? Sedapnya! Muai buah tuuu!
Sampai bawah?wahh rezeki melimpah ruah namanya ni.alhamdulillah
abah khalisha said…
subur betul sampai kt bawah tu,.hehehe
kaishin said…
tetiba teringat kat cempedak goreng, lama dah tak makan ;)
ain shakirah said…
cempedak kat dusun atok saya lagi lebat. sampai tak nampak batang dia :)
Ann Ishak said…
buat goreng + dengan teh o panas...terangkat ni
C'Jai said…
Buah cempedak di luar pagar...

hehe..weh sampai atas tanah...seronok betul..
ayut said…
cempedakkk!!!grg sdap ni..bau ni mesti wangi je kan....sdap ye goreng.... :)

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing