Wednesday, December 5

Wordless Wednesday: Buah sampai atas Tanah

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...




Buah yang lebat sampai ke bawah atas tanah..Syok tengok...

23 comments:

Kakzakie said...

Cempedak goreng sedap ni Sya. Kakak suka:)

Zie said...

alahai.. kena sarungkan supaya buah elok.. heheh dulu2 selalu tengok mak buh sarung daun kelapa dekat buh tu sampai masak..

QA's ~ mamapapa said...

uisshhh..punyala suburkn..sampai ke tanah dia berbuah..subhananllah :)

HeNRieTTa JoSe said...

meriahnya pokok tu...smpai ke tanah berbuah...sukenye tengok...

Kancil 8349 said...

pertama kali tengok...memang lain dari lain...di mana nie

nuyui a.k.a miss YUI said...

byk tu..

cubit maxis =)

Niesa said...

wahh..byk giler..wat cucur mesti sedap tu..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

banyaknya buah cempedak ni , sampai bawah tanah...
jenuh makan (",)

zul permatang badak said...

dah masak ke belum?....sedap goreng....

Myra Jay said...

A'a la, 1st time tengok buah sampai cecah tanah..

Lebat betul berbuah :D

LiLy @ MaMaQiStInA said...

wah syoknye..buah fav kita ni..sedapnye...

syiela said...

suburnya.. untung tuan pokok.. suka!

Ummiarissa Mahdi said...

sampai ke tanah...tak boleh nak bungkus biar cepat masak...hehehe

Remy hazza said...

subur pokok cempedak tu.....sampai ke tanah.....

faraherda.razalan said...

Uishh! Ini cempedak kan? Sedapnya! Muai buah tuuu!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Sampai bawah?wahh rezeki melimpah ruah namanya ni.alhamdulillah

hananhadila said...

sedapnyeeee ! :D

abah khalisha said...

subur betul sampai kt bawah tu,.hehehe

kaishin said...

tetiba teringat kat cempedak goreng, lama dah tak makan ;)

ain shakirah said...

cempedak kat dusun atok saya lagi lebat. sampai tak nampak batang dia :)

Ann Ishak said...

buat goreng + dengan teh o panas...terangkat ni

C'Jai said...

Buah cempedak di luar pagar...

hehe..weh sampai atas tanah...seronok betul..

ayut said...

cempedakkk!!!grg sdap ni..bau ni mesti wangi je kan....sdap ye goreng.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...