Lagu Tema Terlanjur Cinta

Lagu Tema Terlanjur Cinta-Apa Artinya Cinta-Melly Goeslaw ft Ari Lasso
Lirik Lagu Apa Artinya Cinta-Melly Goeslaw ft Ari Lasso

Tiba-tiba engkau ada
Kemudian engkau hadir
Laksana kerdilku memeluk
Lihat aku lebih dalam

Di matamu ku melihat
Ada cinta yang tersirat
Sirami hati merebak

Barangkali aku salah
Ku terdiam bukan bisu
Tahu engkau besar malu
Tutupi rasa gelisah

Biar saja waktu nanti
Yang menikmati kisah ini
Bersamamu aku senang

Belum jugakah kau menyadarinya
Akulah yang pantas untuk kau cintai
Di bawah langit biru aku bersumpah
Diriku tanpamu apa artinya cinta

Cinta ini sudah menelan waktuku
Siang malam hanya untuk pikirkan engkau
Sejuta kali aku berani bersumpah
Diriku tanpamu apa artinya cinta

Biar saja waktu nanti
Yang menikmati kisah ini
Bersamamu aku senang

Belum jugakah kau menyadarinya
Akulah yang pantas untuk kau cintai
Di bawah langit biru aku bersumpah
Diriku tanpamu apa artinya cinta

Arti cinta ini sudah menelan waktuku
Siang malam hanya untuk pikirkan engkau
Sejuta kali aku berani bersumpah
Diriku tanpamu apa artinya cinta

********
Senarai lagu lain dalam drama Terlanjur Cinta:
Yang Kutahu Cinta Itu Indah-Afgan ft Nagita Slavina

Ketika Tangan Dan Kaki Berkata- Chrisye

Pstt suara Melly unik le... Sejak dulu suka bila dengar suara dia.

Comments

HeNRieTTa JoSe said…
Best lirik dia...nnti nk cr la lgu nie.....
Remy hazza said…
nak dengar kat you tube lah......
menarik atau tidak.... tapi lagu afgan tu remy pernah dengar....
TiranaAduka said…
salam kenal dari tirana aduka
Tihara said…
as salam

akak pn ske suara melly..mmg tak jemu dengar..:)
Encik H said…
lama gila kot xdgr lagu ni..H rasa lagu ni sesuai pasang time majlis kenduri kahwin..

btw, lagu2 melly memang best..cut above the rest..
Eiqa Almond said…
Sedap lagu niee..
Melly Goeslow tu kee.??
aah aah aah..
dari dulu suka dengar suara diaa..
sedapp tak berubah pun smpai sekarang :D
TiranaAduka said…
terima kasih sudi dtg blog tirana aduka
azizah :) said…
suka lagu ni.. banyak radio dah putarkan..
Sara said…
lagu ni mmg best!dh femes skunk ni..
Anonymous said…
Erma fatima nie mmg suke lgi melly goeslow

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing