Tuesday, December 4

Lagu Tema Cinta Itu Milikku

Lagu Tema Cinta Itu Milikku - Kembali - Akim ft Stacy
Lirik Lagu Kembali - Akim ft Stacy

Hati ini kan terasa sepi
Tanpa senyuman indah yang runtunkan jiwa
Jadi kelam dunia bila kau menjauh

Bukan cinta membahagiakan
Hanya keihklasan di dalam hatimu
Untuk merasakan ikatan hati kita

Ku ingin kau berada di sisiku
Dalam waktu sukar atau bahagia
Oh cinta panjatkanlah pinta hamba ini

Cinta kau berikanlah kekuatan
Untuk meniti cubaan darimu
Semoga hari kami kembali menyinari
Jalan ini

Ku ingin kau berada disisi ku
Dalam waktu sukar atau bahagia
Oh cinta panjatkanlah pinta hamba ini

Cinta berikanlah kekuatan (beri kekuatan)
Untuk meniti cubaan dari mu
Semoga hari kami kembali menyinari
Jalan ini
************
Drama Cinta Itu Milikku ni memang menyakitkan hati tengok. Geram haish..sudahnya kejap tengok kejap tak. Watak Dini (Ana Dahlia) memang menyakitkan hati. Boleh download lagu ni kat 4shared.com. Ala korang register je senang nak download macam-macam kat 4shared tu.
Ending cite ni apa le agaknya. Nanti Rania kahwin dengan doktor Syafiq sebab sangka zafril dah meninggal dunia. Oh sungguh complicated.

9 comments:

aku HaniAsyira said...

sob2x.. tetibe nangis.. =P

myfirdz said...

owh.. ingtkn lagu indon.. hehe.. hee.. geram, tapi nk tgk juga... hihi.. ending tak dpt dijangka..

Eiqa Almond said...

bestt lagu niee :D

Kancil 8349 said...

terbaik...

Ummiarissa Mahdi said...

eh baru tahu,,,patutlah sedap...ingat lagu dari seberang..bestkan tengok cerita ni

syiela said...

tak pernah tengok huhuhu

Remy hazza said...

tacing.......
suka dengar suara akim dlm lagu nie..... mature sangat

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Gaya nyanyian mereka mcm artis seberang.sedap di dengar

Anonymous said...

Rupa2 nya zafril hanya bermimpi..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...