Monday, November 5

ME Kempen Organ Donation

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Credited....jadi ME sudah... Tak tahu le bila jadi ME sebab tak online ari tu seminggu lebih kot.


Tinggal satu je lagi BE yang bila-bila masa boleh jadi ME. Harap adalah BE baru yang akan gantikan.

***********
Tengah BW slow2...adeh banyak ketinggalan.



20 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpe,nanti ada lain tu..insyaALLAH.

Jna marcello said...

okk cepat BW tue..hihihi ;D
na masih xpaham BE ME SE ke hihihi

Nafira usof said...

banyaknye income untuk 1 BE.. memang masyuk lah~

Tihara said...

as salam

haah sama lah dgn akak semua dah jadi ME ..cepat sangat perginya BE..huu.. :)

Wak Gelas™ said...

xpelaa.., blog bukanlah hakmilik kekallls.. ehhhEee

Kakzakie said...

Ngeri kakak bayangkan kalau nak donate organ nie. Tapi ramai yg perlukan.

syiela said...

harap ada pengganti yg datang nanti

Nur farahiza said...

wahh bestnye , kita nak dapatkan be pun susah , hehehe

Remy hazza said...

alhamdulillah...tetap ada.....
remy terus takde...hu3

cikji said...

Masyukkk

ieda said...

ada juga BE dikk
akak nie dah 5 bulan kemarau BE
hukhukhuk

ummiross said...

Lama tak nampak jejak Aishah, rindu.

C'Jai said...

akak pun tengah merangkak menjejaki kengkawan nih...:)

puteri kasih said...

tak lama lagi ada la lagi be tu :)

C'Jai said...

akak mmg tak pernah paham tentang BE ke Me ni....heheheee.buta nuffnang..
erk betui ke berkait ngn nuffnang ni..hehehe

Lia Irdelia said...

fuh..
harap2 bejangkit le plk BE tu kat saya.. ahahhaa

Asrul "iLham" Sany said...

dh derma apa dah? :)

Anonymous said...

zaman dulu suka la main nuffnang ni .. sekarang belum terbuka hati nak pasang ...

Izan Ishak said...

samalah ngan BE k.izan...dah ME pun. blog dah takde pape :(

Kesuma Angsana said...

wah tahniah jugaklah rezeki tu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...