Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...


Start semalam lagi line celcom bermasalah. Hantar mesej je fail, bila cek balance dia suh call centre. Alamak ayat dia aku lupa le pulak sebab nombor my sis yang problem tu. Puas dok on off henpon siap cabut simkad tapi masih tak oke. Mujur masih boleh terima call dan mesej.

Hari ni pulak, dah boleh cek balance tapi bila orang call tak masuk call tu. Operator yang jawab. Cheh jatuh kedit aku.

Petang sikit dapat mesej daripada celcom yang berbunyi....

"Plggn dihargai,kami mohon maaf jika anda mgalami gangguan pkhidmtn. Rangkaian kami kini telah dinaiktaraf & anda akan terus nikmati pkhidmtn yang lebih baik.TK"

Aku taip sejibik (sebijik) macam yang celcom hantar. Owh patutlah line dia bengong je. Cuba bagi tahu awal2... Setakat ni nombor celcom aku okey lagi, naik taraf mesti secara berperingkat, tunggu je la kot bermasalah jugak macam kakak aku kena.

Janganlah....sebab aku guna nombor celcom untuk internet. Tak dapat berblog nanti. Erm tapi start petang tadi sampai malam ni memang line agak lambat jugak la, asyik kena refresh je.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative