Lagu Tema Putera Rayyan-Please Forgive Me -Elly Mazlein
Lirik Lagu Please Forgive Me -Elly Mazlein

Tak pernah terbayang sebelumnya
Denganmu tlah berakhir di sini
Semoga kau dapat merelakan
Dan melupakan semua tentangku

Selamat tinggal kekasih
Kau kan selalu ada
Di atas hatiku

Dan bila aku yang salah
Please forgive me my love
I just want you to know
You always in my heart

Ternyata ku harus meninggalkan
Semua kenangan bersamamu
Maafkan ku memilih dirinya
Kerna ku tak mampu menolaknya

Selamat tinggal kekasih
Kau kan selalu ada
Di atas hatiku

Dan bila aku yang salah
Please forgive me my love
I just want you to know
You always in my heart

Tak pernah terbayang sebelumnya
Denganmu tlah berakhir di sini
Semoga kau dapat merelakan
Dan melupakan semua tentangku

Selamat tinggal kekasih
Kau kan selalu ada
Di atas hatiku

Dan bila aku yang salah
Please forgive me my love
I just want you to know
You always in my heart(2x)

*****

Lagu Tema Putera Rayyan-Lafazkanlah-Rahayudean
Lirik Lagu Lafazkanlah-Rahayudean

Bila resah semuanya keranamu
Kadang gundah juga kerana kamu
Tapi mungkinkah kerinduan ini
Turut jua engkau rasai

Lafazkanlah kasih kalimah cinta
Lafazkanlah saja rindu milik kita

Kerana hati ini hanyalah buatmu
Setulus hatiku ku serahkan padamu
Oh kekasih..

Kekasih....
Janganlah kau pergi..ooo
Kerana ku menyayangimu

Kerinduan ini hanyalah untukmu
Percayalah ku cinta padamu
Moga realiti bukannya mimpi

Bila resah semuanya keranamu
Kadang gundah juga kerana kamu
Tapi mungkinkah kerinduan ini
Turut jua engkau rasai

Lafazkanlah kasih kalimah cinta...
Lafazkanlah saja rindu milik kita..

Kerana hati ini hanyalah buatmu
Setulus hatiku ku serahkan padamu
Oh kekasih..

Kekasih....
Janganlah kau pergi..ooo
Kerana ku menyayangimu

Kerinduan ini hanyalah untukmu
Percayalah ku cinta padamu
Moga realiti bukannya mimpi


******
Boleh download lagu-lagu ni kat 4shared.com. Sebelum tu register la dulu.

*******
OST Putera Rayyan menggantikan OST Saiful Nita kat TV3. Tengok kat tonton episod 1 dan 2 Putera Rayyan ni. Episod akhir Saiful Nita pun layan kat tonton je, balik kampung takde pun tengok TV. Huhuu

Update:
Senarai lagu dalam cerita Putera Rayyan. Selain dua lagu kat atas yang selalu dengar masa mula cerita dan ending cerita. Semua lagu ni komposer dia Julfekar...

Harus Memilih-Reen Rahim
Bukan Untuk Sesaat-Farlyana
Kau Telah Pergi-Farahdhiya
Jauh di Mata-Min Yasmin
Panah Asmara-Min Yasmin
Seperti yang Lain-Min Yasmin
Refleksi Rindu-Min Yasmin
Meraih Cintamu-Sri Dewi

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative