Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Tak lama lagi peperiksaan bertulis STPM pula bakal menyusul. Paper pertama pada 19 November 2012 nanti. So bolehlah save jadual waktu berbentuk PDF ni sebagai rujukan.

Nak tahu jadual waktu STPM 2012 klik sini----> Jadual Waktu STPM 2012.

Kepada calon STPM yang bakal menduduki peperiksaan tu, selamat berjuang diucapkan. Semoga kejayaan mengiringi anda semua.

*****************
Dulu aku sempat la pergi tingkatan enam. Tapi tak sampai seminggu pun. Ada salah faham yang berlaku antara salah seorang cikgu kat sekolah tu dengan aku. Salah faham tu memalukan aku, so aku nekad berhenti form 6 serta merta. Dulu aku memang terasa hati, tapi bila fikirkan balik biarlah benda dah berlalu pun. Cikgu tu pun tak sedar kesalahan dia, lagi pun dia seorang cikgu yang baik. Cuma terkena kat diri aku je jadi terasa hati. Aku pulak jenis yang tak membantah or pertahankan diri masa tu.

At least pernah juga merasa hadir ke tingkatan enam kan..huhuu

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative