Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Kalau maru the cat suka sangat dengan kotak, Lalang the cat ni suka kertas. Hahaa dia suka lepaking tempat yang ada kertas. Ada blogger yang tegur dia dok atas kertas, hee tu dah jadi tempat kesukaan dia.

Asalnya dia ni busuk bau hancing, biasalah kucing jantankan, gaduh tanda kawasan. So masuk rumah, aku tak bagi dia direct dok atas karpet/tikar, hampar surat khabar sementara nak mandikan dia. Eh dia ikut le pulak dok tidur atas surat khabar tu. Lama2 aku tengok dia suka dengan kertas.

Pantang aku buka paper je dia datang duduk, punya dengki.

Tengok dia suka dengan kertas.... Tapi takde kertas dia suka gak...hahaa

lena diulit mimpi indah

bontot besar...huhuu.abaikan kain yg xlipat lagi tu...

sungguh tak senonoh...ada ke tidur kaki kat makanan, pastu terkangkang pulak

bawah rak TV pun lepak

ni dasat atas rak TV

kertas buku promosi mydin pun boleh...

Sekarang dia dah makin gemuk...bawah dagu berlapis2, mana taknya kuat tido, kuat makan. Perangai pun huduh, kencing merata2. Geram jugak tapi setakat sekeh2 manja je la, nak pukul lebih2 tak sampai hati.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative