Saturday, October 6

Lagu Tema Mimpi Cinderella

Lirik Lagu Angkasa - Diandra Arjunaidi
Download Lagu Tema Mimpi Cinderella, Angkasa - Diandra Arjunaidi-weblagu

Jika ku tuliskan
Sepucuk surat cinta oh bagimu
Mungkinkah ia mampu
Mengubah fikiranmu
Tentang diriku yang sayang
Menanti ketibanya hari

*Ke angkasa
Dan kembali
Ku tetap berada di sisi
Cinta kita bagaikan fantasi
Kau lah yang ku miliki
Kau lah yang ku mencari
Selama-lamanya

Walaupun kita dua insan
Yang tak pernah memahami
Diri kita yang berlainan alam
Tapi takdir kita bertemu
Dan ku tak akan lepaskan
Perasaan ini

Ulang *

Dan sayang
Mungkin kita
Tak harus kekal begini
Dan sayang 
Kita harus
Menempuhi realiti
Realiti...realiti...

Ulang *

*************

Best ke cerita ni? Hari tu tertengok, suka jugalah jalan cerita yang gila2 kelam kabut tu... Glame pulak lagu ni....

Update:
Senarai lagu OST Mimpi Cinderella. Selain daripada lagu kat atas, lagu Jatuh nyanyian Bunkface menjadi lagu ending dalam drama Mimpi Cinderella. Dan juga lagu Aku Suka Dia nyanyian Ainan Tasneem yang selalu dimainkan dalam drama Mimpi Cinderella.

18 comments:

Everything's Everythings said...

Igtkan cinderella yg kartun tu tadi.. xpernah pula dgr lagu ni

Remy hazza said...

remy layan jugak lagu nie......

Cikgu Ma said...

citer ni pun tak tengok..x sempat dengar lagu dia..hihihi

Kakzakie said...

Alahai kakak nie Sya bila bab cerita tv kena surrenderlah sebab kakak jaaaarang menonton.

Sekadar menikmati lirik lagu yg Sya tepek hmmm... boleh tahah juga

ieda said...

alaaa x dpt tgk punn .. x sempat .. huhuh

-meeSUPERGIRL- said...

tak penah tgk . hahahahha

Anonymous said...

lagu ni cane ek .. nak try ushar youtube gak la ...

nuyui a.k.a miss YUI said...

lama dah lgu ni tp tetap besh.

E'in said...

e'in xtgk pun kak cite nie.. hehe

Anonymous said...

Best taw ciete ney rugi x tgok

miow ori said...

mimie haris sastera kupu kupu. .lagu penutup mimpi cinderella :)

miow ori said...

mimie haris sastera kupu kupu. .lagu penutup mimpi cinderella :)

miow ori said...

mimie haris sastera kupu kupu. .lagu penutup mimpi cinderella :)

Cikgu Fikri said...

cite dia best...
fiq tgh cari 1 lagu dlm citer tu..
tp lagu apa ntah.. baru siar kat episod yg en emir dtg umah Leha, tapi kaki Leha takder tu..

mUm_tAz said...

Ade lagi satu lagu tu, tah apa tajuk nya, rentak dah best tp xdak plak dorg sertakan tajuk.. time Lorna dok nangis tunang dia dtg jumpa dia tu, -_-

...iSyA Purple* said...

enjoy lagu ni..

...iSyA Purple* said...

done follow u~

Anonymous said...

mUm_tAz

I think that song is by Bunkface-Jatuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...