Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Pernah dengar tak tidur mata pelanduk? Kepada yang tak tahu mata pelanduk tu macam mana, tanyalah orang. Just kidding, mata pelanduk tu macam ni la.... Tengok mamat ni tidur mata pelanduk. Memang contoh terbaik.


Tidur mata terbuka...tu la tidur mata pelanduk orang2 tua dulu panggil la. Pasai pa jangan tanya aku, asal usul aku tak tahu. Tahu2 ja aku dah tahu tidur macam ni tidur mata pelanduk. Dulu kak aku tidur mata pelanduk, tu pasal aku taw.

Orang cakap, sape yang tidur mata pelanduk ni bijak. Sebab mata dia terbuka macam dok fikir kot. Kih3.....

Kadang2 konpius jugak, betoi ka da tidoq ni, ka pura2 tidoq. Sat gi kalau pi cek, nahas pulak ye dak. Tapi betol la diaorang ni tido dengan lenanya.

Macam mamat kesayangan aku ni, siap ngigau lagi tidur mata pelanduk. Dah la gigi tersengih je... Lawak je dok tengok aksi dia tidur. Tidur mata pelanduk, memang bijak Belang aka Lalang aku ni. Bijak mengepaw SmartHeart dia la.

Ha camtu la tidur mata pelanduk ye....
(autopublish)

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative