Model SmartHeart

Assalamualikum dan Salam 1Malaysia...

Kalau perasan banyak juga entry aku yang menggunakan gambar kucing. Model berbayar SmartHeart ni aku panggil Lalang, tapi kak aku panggil Belang. So Belang aka Lalang la.

Tengok sikit dia posing dengan SmartHeart kesukaan dia:





Last sekali picture kekenyangan...tapi kalau bagi sure nak lagi. Tamak dia ni...
(autopublish)

Comments

Nens Collection said…
hehe..tgk hidung dh gedik2 bau makanan die..hehe..comel kan mioww ni..geram nk cium hidung die..hehe
kucing2 yui taknak smrtheart..huhu..muntah balik.
Remy hazza said…
kalau dapat peberet dia tu... tgk baik jer.....macam posing dia kasi...
|| NaFiRaa || said…
patutlah sihat~ hhehehe
hnahdy said…
"tuan aku ni.. asyik ambik gambar je. bila nak bagi makanan" kata kucing tersebut dalam hati.hehe
Mak Wardah said…
hahaha, model yang natural....InsyaAllah akan punya jantung yang baik.
Lia Irdelia said…
hahhaha..
comel la meaw2 ni...
:)
Kakzakie said…
Sya... dia cuma ada otak tapi tak berakal. Selagi diberi selagi itulah dia akan makan..
Tihara said…
kemain lagi dia jadi model kan :)
hi lalang....

akak tak boleh pegang kucing..geliii...hihi...
Dkna Abza said…
siap lapik paper hahahaa
wahida said…
comel dan muka notti...hehe...
HeNRieTTa JoSe said…
comei.....model berbayar? hehehe....
Ujie said…
bertuahnya kucing ni, dpt kasih syg dan jadi MODEL! ^__^
Koding said…
Sedap!!!
Serangup Kokokrunch...
Agaknya begitulah kata sikucing tu...
uncHa said…
hehe comelnya kucing hehe :D
Cewahhh bukan main lagi dia bermodel xD
C'Jai said…
Mak aiiii..pandai weh jadi model..jentik tinge kang...heheheeee..
Sanji Ngatmi said…
robben kat rumah pon kuat makan .. setiap2jam nak makan .. pantang tengok orang dok kerusi makan

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing