Tuesday, September 25

Model SmartHeart

Assalamualikum dan Salam 1Malaysia...

Kalau perasan banyak juga entry aku yang menggunakan gambar kucing. Model berbayar SmartHeart ni aku panggil Lalang, tapi kak aku panggil Belang. So Belang aka Lalang la.

Tengok sikit dia posing dengan SmartHeart kesukaan dia:





Last sekali picture kekenyangan...tapi kalau bagi sure nak lagi. Tamak dia ni...
(autopublish)

19 comments:

Nens Collection said...

hehe..tgk hidung dh gedik2 bau makanan die..hehe..comel kan mioww ni..geram nk cium hidung die..hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

kucing2 yui taknak smrtheart..huhu..muntah balik.

Remy hazza said...

kalau dapat peberet dia tu... tgk baik jer.....macam posing dia kasi...

|| NaFiRaa || said...

patutlah sihat~ hhehehe

hnahdy said...

"tuan aku ni.. asyik ambik gambar je. bila nak bagi makanan" kata kucing tersebut dalam hati.hehe

Mak Wardah said...

hahaha, model yang natural....InsyaAllah akan punya jantung yang baik.

Lia Irdelia said...

hahhaha..
comel la meaw2 ni...
:)

Kakzakie said...

Sya... dia cuma ada otak tapi tak berakal. Selagi diberi selagi itulah dia akan makan..

Tihara said...

kemain lagi dia jadi model kan :)

Yaya Azura aka Naz Azra said...

hi lalang....

akak tak boleh pegang kucing..geliii...hihi...

Dkna Abza said...

siap lapik paper hahahaa

wahida said...

comel dan muka notti...hehe...

HeNRieTTa JoSe said...

comei.....model berbayar? hehehe....

Ujie said...

bertuahnya kucing ni, dpt kasih syg dan jadi MODEL! ^__^

Koding said...

Sedap!!!
Serangup Kokokrunch...
Agaknya begitulah kata sikucing tu...

uncHa said...

hehe comelnya kucing hehe :D

Everything's Everythings said...

Cewahhh bukan main lagi dia bermodel xD

C'Jai said...

Mak aiiii..pandai weh jadi model..jentik tinge kang...heheheeee..

Anonymous said...

robben kat rumah pon kuat makan .. setiap2jam nak makan .. pantang tengok orang dok kerusi makan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...