Wednesday, September 19

Macam-macam

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Dah banyak ari tak berblog, tak BW dan sewaktu dengannya la. Apa nak buat keadaan tak mengizinkan. Bila ada adapter laptop, internet buat hal. Bila internet dah oke, bateri lappy pulak abeh. Sadis nak cas tak taw nak rembat adapter mana.

Selalu guna opis punya, tahan setakat 3-5 jam je pun ikut penggunaan le. Bersara berblog camni... hehee

Entry pendek pengubat rindu kat blog....hee

14 comments:

wahida said...

jgn la bersara...anggap je itu ujian utk seorg blogger...ekekek...

|| NaFiRaa || said...

nampaknye kena beli adapter baru laaa..:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

dugaan tu kak..sbr ea.

Remy hazza said...

kiteorg pun rindu jugak......he3

hnahdy said...

alololo cianya..

Kesuma Angsana said...

OK KA follow aje

C'Jai said...

erk...alaaa jangan lah bersara...jangan laaa..:)

cikji said...

patutla dah jarang2 nampak

Ann Ishak said...

Banyak cabarannya tu, tapi janganlah bersara berblog pulak huhuhu

Yaya Azura aka Naz Azra said...

laa akak tak singgah..header pun dah bertukar..eh 100% la da lain blog nie...tp comel

Liza Razak said...

adoii..banyak betul dugaan sis ni..

-meeSUPERGIRL- said...

ala jangan sampai bersara pulak ..

ummiross said...

Salam rindu...hehe.

Everything's Everythings said...

Alamak smpai mcm tu sekali ke? ;D
xpe tak perlu bersara pun update je bila terasa nk update ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...