Friday, September 21

Lagu Tema Drama Saiful Nita

Lirik Lagu Kupilih Hatimu – Ussy Feat Andhika
Download  Lagu Kupilih Hatimu – Ussy Feat Andhika 4shared / weblagu

Ku pilih hatimu tak ada ku ragu
Mencintamu adalah hal yang terindah
Dalam hidupku oh sayang
Kau detak jantung hatiku

Setiap nafasku hembuskan namamu
Sumpah mati hati ingin memilihmu
Dalam hidupku oh sayang
Kau segalanya untukku

Janganlah jangan kau sakiti cinta ini
Sampai nanti di saat ragaku
Sudah tidak bernyawa lagi
Dan menutup mata ini untuk yang terakhir

Setiap nafasku (setiap nafasku)
Hembuskan namamu (hembuskan namamu)
Sumpah mati (sumpah mati)
Hati ingin memilihmu (ku milikmu)
Dalam hidupku oh sayang
Kau segalanya untukku
Ooh....

Janganlah jangan kau sakiti cinta ini
Sampai nanti di saat ragaku
Sudah tidak bernyawa lagi
Dan menutup mata ini untuk yang terakhir

Ooh...
Tolonglah jangan kau sakiti hati ini
Sampai nanti di saat nafasku
Sudah tidak berhembus lagi
Kerna sungguh cinta ini cinta sampai mati

Janganlah jangan kau sakiti cinta ini
Sampai nanti
Aku tidak bernyawa lagi
Dan menutup mata ini untuk yang terakhir

Ooh..
Tolonglah jangan kau sakiti hati ini
Sampai nanti di saat nafasku
Sudah tidak berhembus lagi
Kerna sungguh cinta ini cinta sampai mati
Cinta sampai mati

*****************
Tiba2 tersuka lagu ni sejak tertengok cite Saiful Nita...hehee

15 comments:

Kakzakie said...

Sya... dah feeling-feeling dengar lagu ini ye. Menusuk kalbulah tu :)

Nens Collection said...

best jgak lakonan kilafairy tu kan..

Ujie said...

ehe..saya pun tertengok citer tu. lagunya sdp didengar, tapi citernya saya tak ikuti..

Remy hazza said...

belum pernah dengar dan tgk crita tu lagi....... busy ma....he3
lepas nie nak try layan lah lagu tu.....

|| NaFiRaa || said...

tak tengok lagi citer nih.. tido awal sgt.. kekekeke

Everything's Everythings said...

Baru first time dgr lagu ni haha xD
sebab tak tgk pun cerita Saiful Nita tu.. not bad jgak ;P

Cikgu Ma said...

tak pernah dengar lagi lagu ni..=)

kak mah said...

Kadang-kadang je akak tengok cerita ni.

cik nana said...

tak suke tgk cite saiful nita tu tapi suke lagu dia je. hehe

yoon da-hyun said...

follow sini
visit me @ http://www.appledahyun.blogspot.com/

Anonymous said...

drama king

Dkna Abza said...

citer ni dkna tengok ;p

Lia Irdelia said...

sy x ikuti sgt..
tpi lagu dia memg best! :)

Anonymous said...

Biase2 jer cter dia...tp lgu tema mmg sedap ddngar..

Anonymous said...

Apa lagu yg satu lagik tu ekk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...