Saturday, September 29

Lagu Tema Drama Julia TV3

Lirik lagu Sudah Cukup Sudah-Nirwana Band (Lagu Tema Drama Julia TV3)
Download lagu Sudah Cukup Sudah-Nirwana Band (Lagu Tema Drama Julia TV3)-weblagu

Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu

Teganya kau menari di atas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

Telah berulangkali ku coba mengalah
Ternyata sabarku tak berarti untukmu

Teganya kau menari di atas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

Teganya kau menari di atas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

*****************
Mula2 tengok drama Julia rasa macam tak best, tapi rasa macam best pulak. Ntah le... Layan je la kalau rasa nak tengok tu kan.

9 comments:

Everything's Everythings said...

Tak pernah layan lagi pula drama ni ;D

Kakzakie said...

Kalau dah mengikuti mesti tak mahu miss utk menonton Sya itu yg kakak malas.

Tihara said...

haah, akak terlayan gak kejap baru2 ni..ikut mak je, mak tgk ada gu, akak layan..kalosorang2 malas nak layan, :)

Remy hazza said...

remy suka lagu nie...cuma kat karok takde lagi.....

Lia Irdelia said...

lagu yg dah ama sy admire,,
best sagt kn, :)

Yaya Azura aka Naz Azra said...

cerita Julia tu akak tak tau..tp lagu nie akak suka sangat..tiap kali dengar mesti anak akan tegur..nape ibu dengar lagu sedih, ibu sedih ke? hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

naik balik la lagu ni pasni..hihi.

Izan Ishak said...

k.izan tak sempat pun nak tgk tv skrg nih....si kembar kalau dgr lagu ni siap nyanyi sama2 plak.. adoiilah...

nurulain said...

Drama julia the bessssssst !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...