La Tahzan

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...


Dah lama beli tapi terbuat koleksi disebabkan kealpaan diri. Ayat2 dalam buku ni berjaya menyentuh hati dan membuat diri berfikir apa itu erti sebenar kebahagiaan.

Banyak quote yang disukai dalam buku ni. Sedang dalam proses menelaah isinya lagi sebagai vitamin hati dan vitamin minda. La tahzan!! Jangan bersedih.Sama2lah kita menjadi wanita yang paling bahagia. InshaAllah...
(autopublish)

Comments

moga slmt bc semuanya ea sis.
Remy hazza said…
menarik.....
enjoy your reading....
tak mau sedih2 selalu.....
Nens Collection said…
HEHE..SAYA X SUKE BACA BUKU..NTAH LA NAPE..MENGIRA PON X SUKA JGAK..X TH SUKA PE..XDE MATLAMAT BTOL..TP SHOPIING SUKA..HEHEHE

P/S: BUKU NOVEL PERTAMA & TERAKHIR NENS BACA ADALAH OMBAK RINDU..HEHE
E'in said…
nak pinjam leh x kak? huhu
Kakzakie said…
Memberi motivasi golongan kita kaum wanita utk terus meniti kehidupan dgn lebih bermakna - bagus buku nie.
Ujie said…
Mknn jiwa ni..
Slmt berbahagia..(lps baca buku ni). :-)

|| NaFiRaa || said…
dah lama x beli buku berilmiah cam neh..hehehe
HeNRieTTa JoSe said…
Belum pernha baca buku nie.....
Kesuma Angsana said…
selamat membaca, nnti share2 kat sini ye!
fadh leyanie said…
pernah nmpak buku ni dkt pustaka,berguna isinya.:)
Kazman / Sue said…
sesuai untuk santapan rohani ni....
NUR said…
Biasa tgk blm baca..

http://nurhafiz2009.blogspot.com
Wahhh bagus ni leps dah baca nanti boleh share dgn org2 yg malas baca novel ni (aku) xD
Totie@Tomy said…
wah menarik beli kat mana ni???

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing