Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...


Tersenyum bila baca keyword yang dicari orang... Hukum minum listerine bulan puasa. Erm mungkin dia tersalah taip kot. Kalau tak puasa pun, orang tak minumnye listerine tu. Minum tu dia maksudkan kumur la tu.

Jangan marah ye...takde niat apa2 cuma tersenyum sendiri bila baca keyword tu tadi. Aku pun kadang2 tersalah taip jugak, tak berhak nak gelakkan orang. Kesilapan tu perkara biasa la. Tapi ni kalau minum listerine lain kes pulak dah, batal puasa pun iye jugak tu.

Hukum berkumur dengan listerine masa puasa klik sini ------> Berkumur Listerine Ketika Puasa

Layan picture baby ni minum susu.... Tu bukan mak dia, mak angkat dia je.


**entry sedia ada dalam draft.ari tu tak sempat publish..

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative