Kumur ke Minum?

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...


Tersenyum bila baca keyword yang dicari orang... Hukum minum listerine bulan puasa. Erm mungkin dia tersalah taip kot. Kalau tak puasa pun, orang tak minumnye listerine tu. Minum tu dia maksudkan kumur la tu.

Jangan marah ye...takde niat apa2 cuma tersenyum sendiri bila baca keyword tu tadi. Aku pun kadang2 tersalah taip jugak, tak berhak nak gelakkan orang. Kesilapan tu perkara biasa la. Tapi ni kalau minum listerine lain kes pulak dah, batal puasa pun iye jugak tu.

Hukum berkumur dengan listerine masa puasa klik sini ------> Berkumur Listerine Ketika Puasa

Layan picture baby ni minum susu.... Tu bukan mak dia, mak angkat dia je.


**entry sedia ada dalam draft.ari tu tak sempat publish..

Comments

kalau minum batal la namanya..huuh.. ter takpe..ngeh2..
Sue Unnie.. said…
hukum nye haram.. :D
Nens Collection said…
hehe..salah taip..tp boleh buat kite tersenyum kan..;)
Ati Masrif said…
salam syawal

beraya di mana tahun ni :)
syiela said…
alamak.. jgnla minum listerine :)
HeNRieTTa JoSe said…
minum? tidakkkk....kumur jew la...mnum kang sure rietta sakit pwut....
COMELnya... mak angkat? wahhh, baik ar kucing betina tu bagi susu dia ek...
Marya Yusof said…
As salam dik,

Tergelak akak baca entry ni... yelah rasanya dia bukan typo tp mmg niat nak mencari jawapannya tu cuma rasanyalah dia tidak menggunakan prosa kata yg tepat...wah mcm cikgu BM pulak... hak3... prosa kata? betul ke? ;p ;))
Azham Vsvc said…
keh keh keh comel aje minum listerine hahaha...bahaya tu!
Remy hazza said…
kumur cukup ler..... kalau minum bukan hilang dahaga pun....he3
Dkna Abza said…
alamakkk..ada jugak yang mencarinya.. mungkin dia dalam dilema kot hehee
bagus juga ada orang mencari macam ni. kita pun tak terpikir.. hehe
C'Jai said…
baik minum syusyu cam dak ucing tu...alaaa..comey la sangat..

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing