Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Ni aktiviti hujung minggu yang lalu. Menyiapkan casing broadband yang terbiar sekian lama. Dah lama potong kain dan jahit tapi jahit separuh jalan sebelum ni. So hujung minggu ari tu siapkan apa yang patut.

Belasah je la jahit asalkan ada rupa casing yang boleh masukkan broadband kat dalam. Idea tetiba datang nak letak butang untuk penutup. Hee sekian lama kot tak jahit butang, kih3 cucuk aje la jarum dan benang tu asalkan lekat butang.

Jahitan pun tak berapa kemas dan nampak serabut. Masih belajar nak matikan jahitan tanpa benang jadi tebal kat hujung jahitan. Benda ni kena rajin mencuba kot, lama2 kita akan jumpa rentak dia.

Inilah rupa casing broadband aku yang tak seberapa...





Dah tamat. Kalau sempat jap g nak wat entry pasal kotak tisu daripada kain felt lak. Hehee selamat berpuasa.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative