Assalamualaikum...

Mesti ramai yang dah sedia maklum, Fasha Sandha bunting pelamin. Alhamdulillah.... Berita gembira, awal rezeki Fasha dan Jejai untuk timang cahaya mata.

Tapi ada la pulak desus desas daripada orang yang tak berapa best. Kat opis pun orang boleh bercerita pasal ni. Antara ayatnya:

"Aku tak percaya la si Fasha tu bunting pelamin, ntah2 dah peknan sebelum nikah"

"Baru dua minggu dia dah tahu mengandung. Awal2 selalunya susah nak taw mengandung. Aku tahu la aku dah lama kawen dan anak dah besar". Ni opismate X lelaki yang cakap. Hamboi tak sayang mulut betul.

Dan macam2 ayat negatif la pasal kehamilan Fasha. Kehamilan Fasha dipersoal....

Apasal nak kecoh2... Kita tak tahu so dok diam2 je la. Syak wasangka tu buang jauh2, berfikiran positif sudah. Tak nak percaya pun dok diam2 dah la.


************************

Dah jadi macam gosip pulak dah dok menidakkan statement Fasha bunting pelamin... Tak amek port pun sangat pasal artis. Tapi kadang2 berbulu telinga bila dengar macam2 andaian.

Suka tengok picture kahwin Fasha, cantik..

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative