Gelinya.. Jangan Tengok

Assalamualaikum...

Kalau geli jangan tengok...nanti menyesal. Kalau tengah makan lagilah jangan tengok.



Picture tak clear la.....itulah Mr Pacat... Perkara biasalah pacat kalau dok kat kampung. Geli memang la geli tapi dah terbiasa. Sesekali balik kampung derma darah kat pacat. Tapi bila dah lama tak balik, kena gigit dengan pacat, mulalah berbekas tinggal parut. Kulit dah sensitif sejak jadi budak bandar ni....Adeh...

Comments

|| NaFiRaa || said…
hehehe... sis pon geli jugak ngan pacat.. kalo tengok dr jauh ok.. jgn dia melekat kat badan sudah..:)
lau pacat yui geli! kalau ular takpe lg..huhuh..
diana said…
akak kalau pacat ok lagi..jangan katak sudah la..
J.Syazwana said…
tak pernah lagi kene setakat ni. huhuhu
Salam. Dulu pernah g kursus kena gigit. Bekas dia gatal. Huhu
ummiross said…
Aishah..eee gelinya, tengok tarik panjang tu lagi geli...hihi!
O CIKTEDDY said…
err x geli pon.kui3
Nor Nadiah said…
pacat bukan ke kat sawah ker?

http://www.nornadiah.com/2012/05/welcome-to-my-personal-blog.html
MulutPayau said…
tengok dlm gambar tak pe..kalau luar mmng geeeliii....

Dik, cantik umah baru...banyak betul tanam bunga matahari ya...akak suka sangat..!!!!
belogkiter said…
pacat takpe.. jangan gambar ular
Mr.Clive said…
hahaha actually da biasa ngan dorang ni sebab dulu saya ada memiliki sebuah pusat rawatan lintah! XD
Onitsuka_hana said…
hna geli pacat. tapi stil bleh pegang kalau pacat tu merayap.hehehe
Ini Kisah Tia said…
hehe .. ingatkan apa yang geli ...
Izan Ishak said…
dulu2 masa camping pernah kena gigit pacat...alahai... tak lena tifur dibuatnya. geli!
Prettywrite said…
kalo dah kena gigit tu lepas tu mesti rasa gatal jer..syok menggaru..hahah..pacat tak la geli sangat..kalo lintah tu memang geli takley blah dah kak..hehe
HeNRieTTa JoSe said…
bkn setakat geli...mmg takut ngn lintah ngn pacat...rietta bdk kg gak...tapi kg rietta xde semua nie...

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing