Assalamualaikum......


Ter'upgrade' le pulak wajah baru blogger. Jenuh dok kodek-kodek macam mana nak guna blogger baru ni. Cari itu ini, benda baru ni semua confius je di mata. Dulu dok kodek timeline facebook, sekarang kodek blogger lak dah.

Korang dah upgrade ke? Aku terupgrade secara tak sengaja. Dah tak boleh patah balik le pulak, terpaksa la hadap je. Masih terpinga-pinga dengan benda baru ni. Tehegeh-hegeh je nak klik mana-mana pun. Hehee....

**********************************

Berhujung minggu kat KL hari tu, line internet celcom kalau kat KL memang hampeh. Dari masa guna bil sampai bertukar ke prepaid broadband. Kejap-kejap ter'disconnect'. Loading pun macam siput sedut je.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative