Hensem pun Kena Belasah

Assalamualaikum...

Muka dah hensem tapi asyik kena belasah je. Kesian, mesti ada yang dengki sebab hensem sangat kot. Nasib kaulah kena belasah, lain kali lawan la balik. Ish muka hensem tapi skill melawan tak hensem. Apa daa.....

Ada la mamat hensem ni yang asyik kena belasah je. Wanted dia ni. Pagi2 aku dah dapat pahala free sebab kau mamat hensem.

Mana taknya kena belasah sampai terkencing terberak kat depan rumah orang. Sedap2 aku tengah tidur dengar terjerit2. Ingatkan kat tempat lain, rumahnya depan rumah sewa aku. Tak sempat nak selamatkan mamat hensem ni hari ni, kesian dia.

Sebagai imbuhannya subuh lagi dah kena buang najis dia, dah kena sental simen depan rumah yang berterabur najis dia. Pergh bau tak boleh nak cakap la, tercirit tu.

Nak marah memang takde perasaan nak marah. Redha je la..... Mamat hensem ni ntah2 cedera parah kena hentam. Hensem pun kena belasah.... Hensem ke? Ce tengok.....








*************************************

Bukan kucing aku tapi selalu jadi tetamu tak diundang, aku layan je.... So kalau tuan dia nampak ni, aku tak kidnap taw, dia yg selalu datang minta perlindungan kat rumah sewa aku. Sebelum ni pun dah terkencing depan rumah sewa aku kena belasah, tapi aku selamatkan dia. Si Taiko tu aku tunjuk penyapu mencicit2 lari selamatkan diri. Taw takut....

Comments

Munnafendy said…
tuannya ke yg belasah? hisy bdosa oi aniaya binatang...dia pun berdoa mcm kita jgk
akak suka jugak kucing..
tapi...
suka tengok jer la..haha
nak pegang takut...geli..kehkeh

akak dah masukkan balik dalam bloglist..sorry tercicir...
olololoooo..cute la..comel telinga dia..hihi.
Prettywrite said…
alor..muka tu macam innocent sangat2..hehe
C'Jai said…
alahai...ciannye..tak melawan ke..ni spesis sopan ni..

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing