Segmen Superstar blog5

Assalamualaikum....

Moh join sama-sama segmen ni, tak rugi apapun. Kalau ada rezeki terpilih untung lagi tu blog kita akan direview.


Untuk syarat penyertaan dan maklumat lanjut bolehlah klik banner kat atas tu.... Jom join sebelum tamat, tarikh tutupnya pada 4hb April 2012.

*************************************

Semalam lagi dah usha segmen ni, cari masa sesuai je nak buat entry. Kena buat cepat2 kalau tak terlupa terus tak join. Huhuu

Comments

Tihara said…
tahnks yea join..good luck :)
teratai said…
bugus jugak...thanks:)
Izan Ishak said…
gud luck ye..harap2 terpilih nnti!
MulutPayau said…
gud luck dik.....
Mr.Clive said…
goood luck,superstar! :D
Prettywrite said…
good luck kak..mood hilang seketika utk segmen2..hehe..
wahh..superstar tu..:DD
Kancil 8349 said…
Selamat bersegmen...jelesnya tengok korang dapat bersegmen..kancil ndak sampai hati kalau ikut segmen nie...sebab ndak dapat berblogwalking lagi...huhuhu...apapun good luck
ZORA said…
selamat berjoin...:P
Munnafendy said…
hihi...join jugak =)
HeNRieTTa JoSe said…
jika ada masa...petang nanti rietta join...skang nk blogwalking kengkawan dulu...hehehe....
L said…
sama2 suport.. huhu

jom tambah ilmu sikit=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/04/kalau-lah-kita-faham.html
Juliet_iRa~" said…
selamat bersegmen kak..hee

:D

rajinnn btol!kekeke

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing