Penyampaian Sumbangan Khas Kemas Negeri Perak

Assalamualaikum.....

Aku ada bagitahu hujung minggu aku balik Perak. Balik menghadiri Majlis Penyampaian Sumbangan Khas Pesara Kemas Malaysia peringkat Negeri Perak yang berlangsung pada 25hb Mac 2012 bertempat di kediaman rasmi Menteri Besar Perak.

Lebih daripada 700 bekas pengajar KEMAS seluruh negeri Perak menghadiri majlis ni. Majlis ni dah kira macam jejak kasih pun ada sebab terjumpa semula kawan-kawan yang pernah sama-sama berkhidmat masa muda dulu dan yang lama dah tak jumpa tu. Masing-masing dah berumur.

Majlis dirasmikan oleh YAB Dato' Seri Dr Zambry bin Abdul Kadir, Menteri Besar Perak. Sumbangan berupa baucer tunai berjumlah RM3000, pen dan mug sebagai cenderahati disampaikan kepada bekas-bekas pesara kemas ataupun mereka yang pernah berkhidmat dengan kemas.

aku snap dari kejauhan je.....
Baucer tunai KEMAS hanya boleh ditunaikan kat BSN je. Bank-bank lain tak boleh ye. Rezeki mereka yang dah bersara ataupun pernah berkhidmat dengan KEMAS dapat durian runtuh. RM3000 banyak tu.

Antara yang hadir

Sesi bergambar bersama MB Perak...

Sekian..... 

*******************************

Aku tak pernah drive kat Ipoh, tak biasa dengan Ipoh pun. So sesat la kat Ipoh yang banyak jalan sehala tu walaupun aku orang Perak. Tanya orang, mujur orang tu sudi tunjuk jalan walaupun separuh je. Alhamdulillah selamat jugak sampai.

Aku nak mengiyakan apa yang kawan aku cakap, orang kat Ipoh ni memang suka hon-hon. Salah or lambat sikit kena hon, kat KL pun rasanya tak macam tu. So masuk Ipoh jangan segan-segan tekan hon ye. Huhuuu.

Comments

haha,nape yui xleh nak hon ea?? hihi.
hyz said…
meraikan warga kemas y mengajar kita abc 123 hehe
MulutPayau said…
mak akak pun dapat bonus tu...rezeki tu...
Miss Nadya said…
wah..bestnyer..hihi..:)
HeNRieTTa JoSe said…
bestnye....bila la dah berjasa sampai bleh dikenang cam nie...hehehe....
Prettywrite said…
akak pun dapat?syokk oo..:)
nak g perak nanti nak hon2 jer lah all the way..ahaha
Naziman said…
wah..dpat 3 ribu la..saya pun nak juga..hehe
Juliet_iRa~" said…
mak akk ea dpt?heee

banyak tu..:)

rezeki jgn ditolak kan..

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing