Jadual MUET 2012

Assalamualaikum...

Dulu aku ambil MUET sebagai calon persendirian kat sekolah. Fuh menakutkan bila amek bersama dengan orang yang dah berkerjaya ni, cikgu Bahasa Inggeris lagi tu. Apapun Alhamdulillah selamat sudah ambil.

Ni jadual MUET untuk tahun ni, Jadual MUET untuk tahun 2012. Semoga berjaya untuk semua.




*********************************

Entry aku pasal Jangan Pergi Genting tu nampaknya menjadi isu. Semuanya terpulang kepada diri masing-masing ye.... Aku cuma teringat kata-kata ustazah aku, tu je... Di sebalik kebaikan mesti ada keburukan dan vice versa (sebaliknya). Walluhualam...

*Sory tak sempat BW/jejak kembali...

Comments

Prettywrite said…
muet yana dulu lg 1 point nak dapat band 3..ahah..stress jer..
ouh dah amik muet eh...hehe
Sam Banjamin said…
saya cadang nak ambil muet tahun ni... pasal tahun depan nak ambil degree... terimakasih sebab jadual ni sangat berguna buat saya... doakan saya berjaya... harap sudi kongsi tips muet pada saya ye..

teruslah berhubung....

http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/03/entry-ringkas-tegur.html
tu dia..dah ada jadual..
Bui Junaidi said…
DGR JER DH TAKUT SBB KALAU BAB OMPUTEH2 NI BYK FAIL NYA..HEHE
Ujie said…
Dulu dpt skip muet..sbb dah amik subjek english yg setara dgnnya.

* psl isu gnting tu, ia jadi hal besar utk yg blm faham. kalau ada asas agama yg cukup atau diberi penjelasan pnjng lebar, pasti semua yg mengaku Muslim setuju.
dwaty said…
singgah petang...
tak baca lagi pasal genting...
Juliet_iRa~" said…
hee..dah lepas dah muet..

:)

azab bila speaking test tu..haha
ILA HonEyBuNNy said…
tetiba teringat zaman amk kuet msa mtrik dlu...

lama dah..ehhe

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing