Assalamualaikum....

Akhirnya....Fasha Sandha mengakui bakal menamatkan zaman bujang pada penghujung April depan. Walaupun tak bagi tarikh tapi terjawablah segala persoalan yang selama ini bermain-main di minda peminat, wartawan.

Bakal suami Fasha siapa lagi kalau bukan Jejai atau nama sebenarnya Toh Muda Rizal Ashram Ramli. Ingatkan tak jadi dengan Jejai, ye la sebelum ni keluar kat media cakap dah putus la, mama Fasha tak restulah, tak ada jodoh la, Nora Danish jadi punca la dan macam-macam lagi la.

Erm mungkin dah jodoh diaorang.... Mengikut perancangan Fasha mereka akan bernikah di Ampang, di rumah baru pemberian Jejai kepada Fasha. Untungnya dah dapat rumah tu sebelum kahwin lagi.

No gosip, no dengki2. Tak kisah la Jejai tu bekas suami siapapun. Dah orang nak dirikan masjid, eloklah kita doakan yang terbaik sahaja buat Fasha dan Jejai.

Sumber----->murai
*********************************

Bukan peminat Fasha pun. Benci pun tak. Natural...huhuu

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative