Assalamualaikum....

Berblog ni buang masa ke pada pendapat korang semua? Ye la sesetengah orang menghabiskan masa kat blog je, hadap blog je, tak buat benda lain dah. Ada yang macam tu jangan tak caya.

Hehee aku pun kadang-kadang macam tu jugak, tak payah nak cakap orang la. Berblog ni ada pro dan kontranya. Ye la disebalik kebaikan mesti dan keburukan, ye dak. Cumanya kita ambil la yang baik tu.

Memang buang masa kalau sampai kehidupan seharian pun terabai. Mandi tidak, makan ntah ke mana, kerja lain pun ntah buat ntah tidak-asyik hadap blog aje kejar trafik punya pasal. Blog, blog juga tapi hidup kena la teratur. Aku percaya ramai yang masih teratur hidupnya walaupun berblog.

Budak-budak sekarang ni pun ramai yang ada blog sendiri. Eloklah jugak daripada depa keluar lepak dengan kawan-kawan yang ntah apa-apa tu, eloklah blogwalking aje. Tapi bahaya jugak sekarang ni banyak website lucah, jangan BW ke blog tak senonoh sudah la ye.

Yang bestnya blog ni, aku dapat tahu macam-macam pengetahuan baru daripada blog yang dilawati tu, dapat baca pengalaman hidup kawan-kawan maya, dapat ilmu daripada info yang diaorang kongsi. Terasa diri knowledgeable aje (bajet....huhuuu)

So berblog ni buang masa ke? Tak kalau kena caranya malah dapat tambah pengetahuan dan dapat side income lagi.

************************************

Nak lawat semua blog aku tak mampu weh. So jangan la kecik hati kalau aku terskip singgah blog kome. Tetiba lak rasa bersalah ni...huhuu

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative