Wednesday, February 22

Wordless Wednesday: Mat Kilau Bin Imam Rasul(Tok Gajah)


Gambar ni dalam simpanan arwah ayah aku. Mat Kilau Bin Imam Rasul(Tok Gajah)

16 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedara akk ke?

Pen Biru said...

ada lagi ke dia ni? org bykilmu ni mmg kita tak tertuga..ntah2 masih ada tapi tak tau mana ghaibnya

Prettywrite said...

ada hubungan saudara ke k.aisyah?
biasa yna pun suka conteng2 gambar ni..hehe

Ujie said...

bhn sejarah ni!
elok kalau di laminate utk jaga gambo ni.

Munnafendy said...

bagusnya ada simpan gmbr lama cmni..tak ternilai gmbr ni =)

O CIKTEDDY said...

wah..gmbr lame ni

|| NaFiRaa || said...

camner boleh ade gambar nih??

Tihara said...

cucu tok gajah ke ? nice :)

Mr.Clive said...

mat kilau!hero malaya! one of my fevrets! :D

wahida said...

ko ada kena mengena ke ngan dia?

Totie@Tomy said...

ni ker mat kilau??/wah teruja..

biela bell said...

camne boleh simpan gambar mat kilau nie? gambar sexy pulak tu..hehehe

Miss Nadya said...

ni ke mat kilau..nad baru tahu even duduk pahang..:D

p/s :: kakak try lah nano tu...:)

C`ayob.com said...

Waaa darah mat kilau lah kau ini...kan....hebat!

midonz said...

klasik ni

Adylia Qarissa said...

memang gambar lama nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...