Wordless Wednesday: Mat Kilau Bin Imam Rasul(Tok Gajah)


Gambar ni dalam simpanan arwah ayah aku. Mat Kilau Bin Imam Rasul(Tok Gajah)

Comments

Pen Biru said…
ada lagi ke dia ni? org bykilmu ni mmg kita tak tertuga..ntah2 masih ada tapi tak tau mana ghaibnya
Prettywrite said…
ada hubungan saudara ke k.aisyah?
biasa yna pun suka conteng2 gambar ni..hehe
Ujie said…
bhn sejarah ni!
elok kalau di laminate utk jaga gambo ni.
Munnafendy said…
bagusnya ada simpan gmbr lama cmni..tak ternilai gmbr ni =)
|| NaFiRaa || said…
camner boleh ade gambar nih??
Tihara said…
cucu tok gajah ke ? nice :)
Mr.Clive said…
mat kilau!hero malaya! one of my fevrets! :D
wahida said…
ko ada kena mengena ke ngan dia?
Totie@Tomy said…
ni ker mat kilau??/wah teruja..
biela bell said…
camne boleh simpan gambar mat kilau nie? gambar sexy pulak tu..hehehe
Miss Nadya said…
ni ke mat kilau..nad baru tahu even duduk pahang..:D

p/s :: kakak try lah nano tu...:)
C`ayob.com said…
Waaa darah mat kilau lah kau ini...kan....hebat!
Adylia Qarissa said…
memang gambar lama nie..

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing