Wordless Wednesday: Cantik Punya Parking


Kerana sebuah kereta, rugi parking untuk dua buah kereta. Dah la tempat paling ramai orang nak cari parking-Pasar Malam.

Comments

bongok tu org tu..hihi..

p/s: yerke..sy tkut bulan pertama aje unlimited..takpe,sy tunggu akak 2 bulan guna camne ea..t cite kat yui ea..
ieda said…
selfish nie !!!
ILA HonEyBuNNy said…
ish3.....

dia xmaloo ka parking pn xbtoi..ehhehe
Kancil 8349 said…
lesen kapal terbang bah orang nie...sebab hanya kapal terbang je parking ikut tengah garisan...
Izan Ishak said…
tak suka org camni. tak fikir pasal org lain sbnrnya kan.
nanad said…
ni mesti tak lulus ujian parking ni..heh
midonz said…
kalau kena saman ni best jugak
Juliet_iRa~" said…
ehehe..harap2 ira xbuat gtu nt..;p
midonz said…
Peringatan kepada semua pemilik lesen memandu kenderaan Malaysia, jangan di tiru aksi tersebut jika tak mau kenderaan anda dicederakan atau lebih kasar sket bunyinya akan dicalar secara keras.. hehehe

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing