Assalamualaikum....

Ni semalam punya cerita. Tapi hari ni baru ada masa nak story. Semalam dah dapat bungkusan pos laju cheese powder daripada Pen Biru. Terima kasih Pen Biru. Sape tak pernah tengok cheese powder meh aku tunjuk.
Ada dua kat dalam tu....hehee nanti nak try la cheese powder ni...

Bungkusan pun amek pic..Hehee wat kenangan...:)

Macam mana aku boleh dapat cheese powder free ye? Begini ceritanya, aku telah meneka harga jam tangan casio kat entry PERADUAN TEKA HARGA-2 kat blog Pen Biru. Tekaan aku tu tak tepat pun. Tapi disebabkan takde jawapan yang betul-betul tepat, Pen Biru telah memilih jawapan yang paling hampir. Alhamdulillah cheese powder bernilai RM30 menjadi milikku.... : )

Terharu weh sebab aku ni bab-bab meneka, cabutan bertuah-------dari dulu tak pernah bertuah. Kiranya ni first time lah dapat. Melalui blog pulak tu. Memang touching jugaklah...

Dah semalam takde orang kat rumah, orang pos laju call tanya takde orang ke kat rumah. Dia suh amek kat pejabat pos hari ni, nanti dia tinggalkan notis. Adeh macam leceh je pulakkan. So setelah nego dengan dia, dia setuju tinggalkan dalam peti surat. Tu pun setelah pastikan keselamatan barang tu betul2 terjamin selamat (ye la in case apa2 dia yang kena nanti if barang hilang ke). Insyaallah selamat taman perumahan aku dok ni. Lagi pun peti surat tu bertutup dan muat cheese powder tu masuk.

Malam baru sampai rumah, lepas bukak kunci pintu pagar je serbu peti surat dulu. Ngeh3..

Okeylah jom pakat-pakat follow Pen Biru jom. Mana tahu kot pasni Pen Biru anjurkan peraduan apa2 korang pulak yang bertuah boleh menang. Tak gitu...
**************
Entry ni patutnya dipublishkan petang/malam semalam. Tapi semalam ke hospital, tengah malam baru sampai rumah. Hari ni pulak hampir seharian diluar. So baru ada kesempatan nak publishkan.... Adoyai....

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative