Assalamualaikum....

Disebabkan dah lama tak berblog dengan jayanya...maka aku nak ubahsuai la sikit blog kesayangan aku ni. Antara benda yang aku dah ubahsuai dan bakal ubahsuai:

  • Header

Bertukar kepada header yang lebih simple
  • Sidebar

Rupa baru sidebar. Sebenarnya ni sidebar lama, cuma ubah font je. Hehee

  • Watermark Gambar

Watermark baru... Lebih simple bagi aku la.
  • Remove fibox.... Dah lama nak buang sebenarnya sejak terbaca fibox bermasalah kat blog Yui (link entrynye aku malas nak cari semula). Tapi benda paling senang tu la tak terbuat. Sabar je la.
  • Nak ubah semula senarai bloglist aku. Yang dah join dulu akan dikekalkan. Tapi akan dirombak semula la senarai-senarainya... Yang ni belum buat lagi, tengah dalam proses lagi.
  • Lain-lain perubahan yang difikirkan perlu akan diubah.


Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative