Assalamualaikum....

Moh ramai-ramai pergi RTC Gopeng... terdapat pelbagai pameran yang diatur sempena perasmian RTC berkaitan agensi awam, peluang kerjaya, demonstrasi produk dan perkhidmatan akan dijalankan oleh pelbagai agensi. . Aku tak sempat explore pun lagi.

Tadi pergi sekejap aje hantar kakak aku bertugas pastu balik umah kawan aku semula. Aku memfollow kakak aku outstation, kebetulan ada kawan dok area dekat sini, tumpang rumah dia sekali. Dah lama tak jumpa pun.

Walaupun aku orang Perak, tapi tak pernah lagi menjejak kaki ke daerah belah Gopeng, Batu Gajah ni. Kira first time la ni. Mengikut kata kawan aku, dulu tempat tu dikenali dengan nama lain (tak ingat le pulak nama apa), kini dah jadi RTC.

Tadi tengok macam luas jugak kawasan RTC Gopeng tu. Memang sesuai sangat nak anjur pelbagai pameran dan event lain. Parking tak tahu ada masalah ke tak sebab daku tak parking pun tadi. Haha petang nanti amek semula kakak aku.

Kemuncak event ni nanti ialah perasmian oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pada 18 Feb. Time tu confirm sesak punyalah, mesti ramai yang menghadirkan diri.

Nak cari RTC ni pun senang je, kalau aku dari Kuala Lumpur exit ikut persimpangan Gopeng, after tol ada trafik light amek ke kanan. Terus je akan jumpa RTC tu di sebelah kanan. Daripada jauh dah nampak tulis RTC kat bangunan dia.

Apa lagi sape yang dekat tu datanglah, yang jauh pun boleh datang.
************
Line internet kat rumah kawan aku ni dapat UMTS/HSDPA tapi line takde bar pun dan selalu tetiba merah Haish sabar-sabar.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative