Assalamualaikum....

Badan tak larat balik dari Gopeng, aku ni cepat terasa dengan perubahan cuaca. Kat sana panas elok je mula2 tu. Alih2 hari yang Perdana Menteri datang nak rasmi tu hujan turun selebat-lebatnya. Pastu start la panas+hujan.

Layan je la picture sekitar RTC Gopeng yang sempat aku snap guna henpon cap ayam... Tak semua picture aku letak...sebab nanti aku sendiri muntah tengok picture banyak2...

Buah kekondong a.k.a buah amra. Tempat aku panggil amra.
Cameron pear kaler purple....Serius aku jakun. Macam terung je....
Buah kegemaran aku....Buah ciku. Rasa macam nak petik je tapi agak2lah...Lagi pun belum tua lagi rasanya.
Sentuhlah kalau berani..;p
Tanaman fertigasi....dah makin glame sekarang.
Pelbagai jenis salad
Pokok lemon yang dah ada buah...Aku jakun 1st time tengok pokok lemon...haha

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative