Gambar sekitar Karnival RTC Gopeng (1)

Assalamualaikum....

Badan tak larat balik dari Gopeng, aku ni cepat terasa dengan perubahan cuaca. Kat sana panas elok je mula2 tu. Alih2 hari yang Perdana Menteri datang nak rasmi tu hujan turun selebat-lebatnya. Pastu start la panas+hujan.

Layan je la picture sekitar RTC Gopeng yang sempat aku snap guna henpon cap ayam... Tak semua picture aku letak...sebab nanti aku sendiri muntah tengok picture banyak2...

Buah kekondong a.k.a buah amra. Tempat aku panggil amra.
Cameron pear kaler purple....Serius aku jakun. Macam terung je....
Buah kegemaran aku....Buah ciku. Rasa macam nak petik je tapi agak2lah...Lagi pun belum tua lagi rasanya.
Sentuhlah kalau berani..;p
Tanaman fertigasi....dah makin glame sekarang.
Pelbagai jenis salad
Pokok lemon yang dah ada buah...Aku jakun 1st time tengok pokok lemon...haha

Comments

yui tak dpt nak p..

abah byk keje..huhu.
MulutPayau said…
semua pokok tu dijual ke dik???
Ujie said…
bagus pegi karnival gini sbb akan jumpa pelbagai info baru..
pear purple? takut jugak nk try..

*kalau ke thailand, lagi pelik2. sbb mereka mmg buat research betul2 psl mknn ni.
Lia Irdelia said…
menarikkan tengok pokok2 sayur & buah yg x pernah tau sebelum ni.. :)
Mohd Izzar said…
uu...mcm2 ada..haha
|| NaFiRaa || said…
jakun jugak tengok buah pear kaler purple tuh.. macam buah terung jek.. x de jual ke buah dia kt situ..

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing