Tips mengekalkan Haruman di Badan

Kome semua nak haruman kekal harum di tubuh sepanjang hari tak? Jom lakukan tips di bawah:
  • Bolehlah semburkan wangian pada rambut ketika masih basah, lalu keringkan rambut secara semulajadi atau dengan pengering rambut macam biasa.
  • Gunakan pelembab/lotion tubuh yang aromanya sama dengan perfume. Kiranya satu setlah. Contoh Produk Enchanteur ada keluarkan perfume, bedak, lotion dan mandian sekali.
  • Semburkan wangi-wangian ke udara, lalu berpusinglah di bawah titisan wangian yang berjatuhan. Cara ini akan mendatangkan aroma yang lembut dan harumnya tercium samar2 bila kita bergerak.
  • Sembur wangian kat nadi dan tempat tertentu seperti leher, bawah pelipat lengan dan kat nadi lengan tu tenyeh-tenyeh sikit bagi sekata.
*************
Semua cara tu pernah diamalkan dulu-dulu. Cara ketiga tu sampai ada yang tegur, ang ni wat rugi ja perfume tu macam tak kena ja kat badan hang. Huhuu

Masa untuk tido, nak p keja or keluar nanti  pakat-pakat sembur perfume na tapi jangan over sangat nanti tengik lak nak hidu perfume kome je. Lagipun perempuan tak digalakkan menggunakan perfume terutama secara berlebihan dalam Islam.

Comments

ZORA said…
boleh cuba ni..hehehe
hihi,slalu wat cara last tu ja..
diana said…
makna kata jangan lupa sembur..hehehh
akoo pae said…
bau enchanteur mmg wangiii~~
=)
Nens Collection said…
saya main sembur jek..haha..
smpai kene org blakang pon x sedar..hehe
Nens Collection said…
saya main sembur jek..haha..
smpai kene org blakang pon x sedar..hehe
Juliet_iRa~" said…
btol2..setuju ayat last..hee..

ira pkai sebotol perfume..setahun kot kak..;p
jarang pakai perfume. hihi

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing