Assalamualaikum

Selamat malam. Masih ada ke yang tidur peluk bantak busuk?

Kecik-kecik dulu mungkin la kot, dah besar panjang ni kalau masih cari bantal busuk memang agak melampaulah.

Bantal busuk dan budak kecik  tak dapat dipisahkan. Tapi tak semua budak ada bantal busuk. Gamaknya la kan bau bantal tu dah sebati dan menjadi terapi untuk tidur kot.

Anak buah aku ada sorang masa kecik-kecik dulu dok usung sana sini bantal busuk dia. Kalau tertinggal, mak ayah kena patah balik untuk dapatkan. Kalau tak, mengamuklah dia masa nak tidur nanti. Mahu satu kampung dengar dia melalak nanti... Hoho...

Dah la tu bantal busuk dia dah tak rupa bantal. Mak aih semacam aje warna, mujur tak bau masam ke, hapak ke. Mana taknya dah la usung ke hulu ke hilir, pastu tak bagi sarungkan lak tu.

Susah jugak kalau yang terbiasa dengan bantal busuk tu. Erk sekarang dah tukar kot, bear busuk...Hahaha
*************
Aha...sat lagi tidur jangan cari bantal busuk lak... Eh korang dulu ada bantal busuk ke? Aku rasanya takde bantal busuk..:)

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative