Tidur dan Bantal Busuk

Assalamualaikum

Selamat malam. Masih ada ke yang tidur peluk bantak busuk?

Kecik-kecik dulu mungkin la kot, dah besar panjang ni kalau masih cari bantal busuk memang agak melampaulah.

Bantal busuk dan budak kecik  tak dapat dipisahkan. Tapi tak semua budak ada bantal busuk. Gamaknya la kan bau bantal tu dah sebati dan menjadi terapi untuk tidur kot.

Anak buah aku ada sorang masa kecik-kecik dulu dok usung sana sini bantal busuk dia. Kalau tertinggal, mak ayah kena patah balik untuk dapatkan. Kalau tak, mengamuklah dia masa nak tidur nanti. Mahu satu kampung dengar dia melalak nanti... Hoho...

Dah la tu bantal busuk dia dah tak rupa bantal. Mak aih semacam aje warna, mujur tak bau masam ke, hapak ke. Mana taknya dah la usung ke hulu ke hilir, pastu tak bagi sarungkan lak tu.

Susah jugak kalau yang terbiasa dengan bantal busuk tu. Erk sekarang dah tukar kot, bear busuk...Hahaha
*************
Aha...sat lagi tidur jangan cari bantal busuk lak... Eh korang dulu ada bantal busuk ke? Aku rasanya takde bantal busuk..:)

Comments

Princess Feyqa said…
saya ada bantal bucuk :P haha
littledolphin said…
saya dulu ada pastu masa saya umur tujuh saya pergi buang dalam tong sampah sebab malu dah nak masuk sekolah rendah.hehe
Sue Unnie.. said…
xde.
ade bntal wangi jer..
haha
teratai said…
sekarang ni dah ditukarkan dgn 'bear busuk' pulak :)
Kazen said…
anak buah sy xlyn bantal busuk nie...die lyn kain busuk die...haha konsep same nga bntal busuk

Cetusan Terkini | 6 Sikap Blogger Super !!
a.samad jaafar said…
masa kecik dulu saya cari ketiak mak..hihihi..masam pun masam lah !
tamlegend said…
rasanya takde...sy dlu main tido kot mana dan je kot
Ainn Hazwany said…
ada sangat lahh. serius tak tipu :)
Bobo said…
bobo ade bantal busuk sampai skrg hehehe :)
ZORA said…
hahahaha..masa kecik2 dulu ade gak bntal busuk...skang tak da..:P
Lia Irdelia said…
Bantal busuk?

hhahahha,
saya tak ada rasanya kot..
Tidur pun dgn satu bantal saja di kepala..
:)
Daddylicious said…
peh letih kalau ada bantal busuk...
okay adik terase...-_-'

tidur masih lagi dengan bantal busuk yg sudah 9 tahun bersama..hahaha
hehe. saya ade lagi bantal bucuk :)
cikji said…
haha cikji pun ada gak dl,
tp skg xtau duk kt ne dh
Juliet_iRa~" said…
nt akk dah kahwin, hubby la jd bantal busuk akk..ngee

pss: sorry lmbt bw..hee..y entry WW tu buku rekod la kak..bkn kad 001..eheheh ;p..skg smua dah ada gambar..
L said…
kalau adek L, dia suka kain busuk. haha. xdak kain busuk tu jenuh laa.. haha

jom renung2 sebentar..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/kenapa-ilmu-itu-penting.html
sue perbs.. said…
hehe.. sy dh tkde bantal busuk.. malu gak ek klu tdo msti ade bntal busuk
MulutPayau said…
susah jugakkan kalau dah biasa ngan bantal busuk..kemana pergi mesti nak dibawanya....
Pen Biru said…
Salam..Tahniah.Awak dh menang contest sy.Tlg sms alamat kt sy ye.Sy nk pos hadiah.0125677630.
qamarguyz said…
salam ziarah..
bantal busuk takda kot..
bantal feveret ada ar..
tapi takda la duk usung ke hulu ke hilir kan =)
MaryaYusof said…
Salam AisyahJahirah,
Sy takde bantal busuk tp hb ade la...hahaha... dulu bantal busuk die lama dlm kontena ms nak pindah ke peru ni... alahai... tak lelap mata tdo...hehehe
C'Jai said…
Akak pun ada 'bantal busyuk'
C'Jai said…
Tapi bantai busyuk akak bergerak..heheeee
Nurul Farhana said…
kitew unn ad bntal bucux.. haha.. smpy skunk tp xdela bucux mne sbb slalu basuh :)) so nmenye bntal wngi siap ad nme lg gitu :)

mehh singgah kat sini jumm, sudi2 ler follow yew..
http://cadburylovely.blogspot.com/

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing