Assalamualaikum...

Gambar ni sepatutnya dipublishkan dalam entry pada tahun 2011. Tetapi disebabkan kesibukan ke sana ke mari dan bercuti panjang (tak la panjang sangat pun) maka terperamlah gambar ni kat dalam simpanan seketika. Mujur tak jadi pekasam terus.

Kebetulan masa tu bilangan follower 555-syukran kepada semua follower yang sudi memfollow. Kalau ada di antara kalian yang belum difollow semula silalah maklumkan. Kadang-kadang aku terlepas pandang dan terskip. Jangan kecik hati ye dan jangan takut-takut nak bagitahu aku. Sekarang aku kurang jenguk shoutbox dah.

Kebetulan jumlah entry aku secara keseluruhan pada tahun 2011 ketika tu 222-nampak sangat malas nak update. Orang lain beribu-ribu entry setahun. Hehee takpe mungkin tahun ni akan jadi beribu-ribu (tak boleh confident sangat sebab awal tahun pun dah asyik terskip pos entry).

Kebetulan entry untuk bulan november December pada masa dan ketika tu berjumlah 33-orang lain sebulan dekat ratus-ratus or memang ratus-ratus. Aku setakat 30++ je kot paling banyak entry pun sebulan.

Semua tu hanya kebetulan tapi kena masa dan waktunya maka aku printscreenkan untuk simpanan sendiri dan jadikan entry.

**************
Baru review Kumpulan pertama (kumpulan aku la tu) untuk segmen jom tingkatkan ranking alexa. Untuk kumpulan yang lain insyaallah akan direview secara berperingkat. Ada tiga lagi kumpulan.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative