Assalamualaikum.....

Hari ni pegi mana? Aku kat Ampang sekarang ni. Tengah menunggu giliran buat treatment terapi.

Hehee benda percuma kena la cuba kalau bagus untuk kesihatan. Ni baru kali kedua mencuba.

Terapi ni guna batu jade dan banyak kebaikannya untuk kesihatan. Ala-ala kerusi urut tu jugak tapi fungsi dia lain sikit la.

Nak cite lebih-lebih pun aku baru lagi mencuba. Nanti la dah lama dan jika ada kesan yang baik daripada segi kesihatan, bolehlah sharing. Sebab aku ni berpenyakit jugak walaupun nampak macam sihat.

Okey la selamat berhujung minggu semua.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative