Saturday, January 14

Buat Terapi

Assalamualaikum.....

Hari ni pegi mana? Aku kat Ampang sekarang ni. Tengah menunggu giliran buat treatment terapi.

Hehee benda percuma kena la cuba kalau bagus untuk kesihatan. Ni baru kali kedua mencuba.

Terapi ni guna batu jade dan banyak kebaikannya untuk kesihatan. Ala-ala kerusi urut tu jugak tapi fungsi dia lain sikit la.

Nak cite lebih-lebih pun aku baru lagi mencuba. Nanti la dah lama dan jika ada kesan yang baik daripada segi kesihatan, bolehlah sharing. Sebab aku ni berpenyakit jugak walaupun nampak macam sihat.

Okey la selamat berhujung minggu semua.

7 comments:

littledolphin said...

terapi untuk kesihatan seluruh tubuh ke ada tempat-tempat spesifik? o.o

nanti cerita lebih lanjut ye bila dah cuba :)

Kancil 8349 said...

semoga sembuh

Fz27 said...

jangan lupa g taw mcm na terapi merapi berapi tu.. huhuhuhu

Totie@Tomy said...

wah sedapnya kena urut saya bulan depan baru nak urut..sekarang ni angin satu badan..harapkan mak mertua jerk urut saya..

Miss Nadya said...

dulu kat tmpt nad ada jugak..hari2 mak dan ayah pergi...tpi sebab tak dapat sambutan org tu tutup..sob sob..:)

pena rozie said...

Bile tah nak buat terapi. BZ sesangat. hu...hu...hu...

Teenager Housemaid said...

wah mcm best je..
kat sini takdak..:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...