Assalamualaikum....

Dalam gambar kat atas tu kucing bapak saudara aku. Muka gengster gila mamat sekor ni. Haha agak gengster la jugak, tapi kadang-kadang berhati bunga-bunga dalam taman gak.

Rekod kejahatan paling hebat pernah menggigit kaki opah aku sampai opah aku tak boleh jalan berminggu-minggu (tapi opah aku tetap sayang dia). Kejahatan kecil-kecilan mencalar balarkan tangan aku, membenamkan gigi dia yang besar tu kat tangan aku. Pastu aku sekeh dia lari. Har3

Okey la, aku selalu la stalk kat blog-blog di bawah bila ada kelapangan dan bila rindu kat kucing. So kepada yang suka kucing jom jenguk blog-blog ni:

1) http://kucing2terbiar.blogspot.com/
Ni blog Papa Meow.. Ramai kucing-kucing Papa Meow ni. Kebanyakan kucing beliau bela adalah berasal daripada kucing jalanan/terbiar. Tapi dah gemuk dan comel dibawah jagaan PM ni...

2) http://kakimotong.blogspot.com/
Blog ni kepunyaan Papa Hero. PH la yang telah menjaga seekor kucing yang dipotong kedua-dua tangannya iaitu Hero ataupun Iyo. PH pun bela ramai gak kucing-kucing lain yang asalnya kucing terbiar selain Hero. Selalu ikut perkembangan Iyo dan yang lain kat Kaki Motong fanpages.

3) http://leenacute.blogspot.com/
Pemilik blog dikenali sebagai Sunyi Sepi. Kak SS ni pun bela ramai kucing yang asalnya kucing terbiar. Suka duka dia bersama kucing-kucing diterbit menjadi entry. Beliau seorang wanita yang tabah.(dah lama tak update entry)

Bukan tertumpu kat kucing je, kat haiwan lain pun. Sedikit sebanyak bila baca blog berkaitan haiwan ni memberi aku pengetahuan yang tak pernah aku tahu sebelum ni berkaitan haiwan-haiwan terutama kucing.

Aku: Jangan benci  kucing sampai sanggup aniayai mereka.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative